اجرای طرح "کیان" بهزیستی برای کارکنان شهرداری و آموزش و پرورش شهرستان چالدران

رئیس بهزیستی چالدران از اجرای طرح "کیان" در جهت ارتقاء سلامت روانی در بین کارکنان اداری از جمله شهرداری و آموزش و پرورش خبر داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی بهزیستی چالدران، مریم سلماسی با اعلام این خبر گفت: این طرح درجهت پیشگیری از اعتیاد و کاهش اثرات منفی استرس در آموزش و پرورش و شهرداری شهرستان چالدران با حضور اسماعیل دبیری، مدرس دوره اجرا شد.

وی افزود: این طرح در راستای یکی از مهم‌ترین ماموریت‌های اصلی بهزیستی برای پیشگیری از اعتیاد در محیط های اداری به اجرا در آمد.

سلماسی با اشاره به اینکه این طرح در کوتاه مدت به کاهش اثرات منفی، استرس شغلی، افسردگی و یادگیری مهارت های زندگی کمک می کند افزود: هدف از اجرای این طرح ارتقاء سلامت روانی در بین کارکنان اداری جهت پیشگیری از اعتیاد است.

وی برگزاری این طرح را در محیط‌های اداری برای کارکنان و خانواده‌های آنها لازم دانسته و بیان کرد: این برنامه شامل آموزش‌های ارتباط موثر، مهارت‌های زندگی و مقابله‌ای از جمله تاب آوری و ارتباط موثر برای کارکنان و خانواده های آنان است.

رئیس بهزیستی چالدران همچنین هدف اصلی این طرح را کنترل و پیشگیری از اعتیاد در محیط های کاری عنوان کرد و ادامه داد: از دیگر برنامه‌های این طرح در بلند مدت، ارتقای سطح سلامت روانی کارکنان، پیشگیری از مصرف مواد مخدر، افزایش بهره‌وری و ارتباط موثر، امکان دسترسی و آسان به خدمات حمایتی و مشاوره‌ای به کارکنان و خانواده‌های آنان است.

شهرستان چالدران یکی از مرتفع‌ترین شهرستان‌های کشور واقع در شمال استان آذربایجان‌غربی، نقطه تلاقی کوههای زاگرس و آرارات با ارتفاع ۵۱۵۶ متر است . این شهرستان دارای دو بخش «مرکزی» و «دشتک»، دو شهر «سیه‌چشمه» و «آواجیق»، و پنج دهستان است. شهر سیه‌چشمه نیز دارای سه دهستان «به‌به جیک»، «چالدران جنوبی» و «چالدران شمالی» است.

کد خبر: 65158

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 6 =