دستور ویژه مدیرکل تامین‌اجتماعی گیلان درباره پوشش تعهداتی به مشمولان آتش‌سوزی لنگرود

به دنبال وقوع حادثه آتش‌سوزی در مرکز ترک اعتیاد در لنگرود، مدیرکل تامین‌اجتماعی گیلان دستور ویژه‌ای به منظور شناسایی کشته‌شدگان و آسیب‌دیدگان مشمول و اقدام سریع درباره پوشش‌های لازم تعهدات بیمه‌ای صادر کرد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین‌اجتماعی استان گیلان، کیوان مرتضوی،مدیرکل تامین‌اجتماعی استان در اولین ساعات انتشار خبر این حادثه، در تماسی تلفنی با رئیس تامین‌اجتماعی لنگرود خواستار پیگیری لازم و بررسی سریع موضوع جهت شناسایی فوت‌شدگان و آسیب‌دیدگان مشمول تحت پوشش این سازمان برای انجام تعهدات به بازماندگان و سایر خدمات شد.

وی همچنین با تسلیت این حادثه تلخ به تمامی هم استانی‌ها و به ویژه بازماندگان فوت‌شدگان آن، برای آسیب‌دیدگان آرزوی شفا و سلامتی کرده و از اعلام آمادگی تامین‌اجتماعی برای حمایت‌های لازم و پوشش‌های تعهداتی قانونی به مشمولان خبر داد .

مدیرعامل سازمان تامین‌اجتماعی نیز در تماسی تلفنی با مدیرکل استان، بر پیگیری سریع و انجام اقدامات مربوطه تاکید کرد.

در پی آتش‌سوزی صبح جمعه در یک کمپ ترک اعتیاد واقع در شهرستان لنگرود استان گیلان دست کم ۳۲ نفر جان باخته و ۱۷ نفر زخمی شدند.

طبق اطلاعات بدست آمده این کمپ که در ابتدای جاده کومله قرار دارد در گذشته مدرسه بوده که از چند سال قبل به عنوان کمپ مورد استفاده قرار گرفته و در حدود ۴۰ نفر در آن بستری بودند.

کد خبر: 65114

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 10 =