حمایت صندوق کارآفرینی امید یزد از جشنواره‌های بومی- محلی

مدیر صندوق کارآفرینی امید استان یزد گفت: این صندوق از جشنواره‌های کسب و کارهای بومی و محلی با عنوان کاربوم در راستای ایجاد اشتغال و تولید حمایت می کند.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از ایرنا، عباس امامی با بیان این مطلب افزود: این حمایت‌ها یکی از طرح‌های استراتژیک صندوق و در راستای شناسایی حلقه‌های مفقوده، شبکه‌سازی و ایجاد زنجیره ارزش در روستا و در نهایت ارتقا کسب و کارها در منطقه انجام می‌شود.

وی بیان کرد: در این راستا صندوق از برگزیدگان جشنواره روستا و انار با اهدای لوح تقدیر و پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغال به ترتیب نفر اول ۲۰۰ میلیون تومان، نفر دوم ۱۵۰ میلیون تومان و نفر سوم ۱۰۰ میلیون تومان حمایت می‌کند.

مدیر صندوق کارآفرینی امید استان یزد با بیان اینکه جشنواره روستا و انار در روز های ۱۱ و ۱۲ آبان ماه در روستای تاریخی و هدف گردشگری سریزد مهریز برگزار می‌شود افزود: اجرای برنامه‌های شاد و متنوع از برنامه‌های این جشنواره است همچنین برنامه داریم که از جشنواره‌های دیگر هم حمایت کنیم تا شاهد کسب و کار باشیم.

روستای هدف گردشگری سریزد در شرق شهرستان مهریز واقع‌شده و از بناهای تاریخی این روستا می‌توان به قلعه ساسانی، دروازه شهر فرافر، کاروانسرا، چاپارخانه، مسجد جامع و … به همراه مجموعه‌ای از آب‌انبارها و خانه‌های تاریخی اشاره کرد.

هم اکنون در ۱۰ شهرستان استان یزد صندوق کارآفرینی امید با ۲۶ نیرو در حال ارائه خدمات هستند.

کد خبر: 65077

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 14 =