دیدار مدیر درمان تامین‌اجتماعی استان بوشهر با مراجعان بیمارستان حضرت نبی‌اکرم(ص)عسلویه

مدیر درمان تامین‌اجتماعی استان بوشهر با حضور در بیمارستان حضرت نبی اکرم(ص)عسلویه ضمن بازدید از بخش‌های مختلف در جریان روند خدمت‌رسانی به بیماران و مراجعه‌کنندگان قرار گرفت.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین‌اجتماعی استان بوشهر، در راستای بازدیدهای دوره‌ای و به منظور آگاهی از نحوه ارائه خدمات درمانی مورد نیاز مردم و بیمه‌شدگان سازمان تامین‌اجتماعی، حسن اسماعیلی، مدیر درمان تامین‌اجتماعی استان از بیمارستان حضرت نبی اکرم(ص)عسلویه بازدید کرد.

در این بازدید اسماعیلی ضمن دیدار با مراجعان و گفتگو با آنان درباره میزان رضایت‌مندی از نحوه ارائه خدمات درمانی مورد نیاز آنان، خواستار رفع مسائل و مشکلات مراجعان شد.

وی در این بازدید با اشاره به کمبود فضای فیزیکی این مرکز درمانی گفت: علیرغم محدودیت‌های موجود، توسعه و گسترش خدمات بیمارستان حضرت نبی اکرم(ص)متوقف نشده و تلاش شده از همین فضا و امکانات موجود برای افزایش خدمات و رضایت‌مندی بیشتر مراجعان نهایت استفاده صورت گیرد.

مدیر درمان تامین‌اجتماعی استان بوشهر افزود: طرح توسعه بیمارستان با جدیت دنبال می‌شود و امیدواریم با اجرایی شدن این طرح فضای خدمات‌رسانی بیشتر و بهتر فراهم شود.

اسماعیلی در بازدید از بخش‌های مختلف بیمارستان با تعدادی از کارکنان نیز گفتگو و دستورات لازم جهت پیگیری درخواست‌های مطرح شده را صادر کرد.

کد خبر: 64832

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 11 =