همیاری تامین‌اجتماعی بوشهر و سازمان منطقه ویژه پارس در کمک به توسعه درمان عسلویه

مدیر درمان تامین اجتماعی استان بوشهر گفت: توجه و کمک‌های منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس در حل مشکلات درمانی مردم ارزشمند و ستودنی است.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین‌اجتماعی استان بوشهر، به منظور تعامل و همکاری دو جانبه و بیشتر با منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس و استفاده از ظرفیت و توان این مجموعه در حوزه درمان، نشست مشترکی با حضور حسن اسماعیلی، مدیر درمان تامین‌اجتماعی استان بوشهر، طارمی، معاون اجرائی مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس، عبدالمجید حیاتی، مشاور مدیرعامل منطقه ویژه پارس در مسئولیت‌های اجتماعی و سعید گران‌پی، رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت استان بوشهر برگزار شد.

اسماعیلی با اشاره به خدمات درمانی تامین‌اجتماعی استان به مردم عسلویه گفت: در یک سال گذشته اقدامات توسعه‌ای از قبیل راه‌اندازی بخش‌های ای سی یو و سی سی یو، بهره‌برداری از واحد دندانپزشکی، کلنگ‌زنی واحد دیالیز و توسعه خدمات در سایر بخش‌ها در بیمارستان حضرت نبی اکرم در راستای خدمت رسانی بهتر به بیمه‌شدگان و کاهش دغدغه‌های درمانی مردم صورت گرفته است و در تلاشیم با اجرایی کردن طرح توسعه بیمارستان سطح ارائه خدمات این مرکز درمانی را افزایش دهیم.

وی در این نشست به کمک‌های منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس در رفع دغدغه‌ها و نیازهای درمانی مردم منطقه اشاره کرد و گفت: مسئولیت‌اجتماعی و توجه ویژه این مجموعه به مقوله درمان بسیار ارزشمند و ستودنی است.

مدیر درمان تامین‌اجتماعی استان بوشهر بیان کرد: همکاری و مساعدت منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس در رفع مسائل و مشکلات درمانی مردم امری پسندیده است که این اقدامات اگر با همفکری و تعامل بیشتر و در چهارچوبی نظامند و منطقی صورت گیرد نتیجه بهتری خواهد داشت.

اسماعیلی با بیان اینکه با توجه به کمبودها و نارسایی‌های درمانی در منطقه عسلویه همیاری و کمک‌های منطقه ویژه تاثیر بسزایی در توسعه خدمات درمانی خواهد داشت تاکید کرد: با نگرش و دیدگاه مثبت مسئولین منطقه ویژه پارس در زمینه عمل به مسئولیت‌های اجتماعی و با تشریک مساعی و همیاری سایر دستگاه‌ها می توان امیدوار بود پاره‌ای از نواقصات و کمبودهای درمانی مردم منطقه عسلویه برطرف شود.

کد خبر: 64831

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 0 =