بهره‌برداری از بیمارستان ۱۶۰ تخت خوابی تامین‌اجتماعی آبادان در آینده‌ای نزدیک

مدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان در برنامه تلویزیونی بازتاب شبکه آبادان از بهره‌برداری بیمارستان ۱۶۰ تخت خوابی تامین‌اجتماعی آبادان در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی خوزستان، هدایت اله عبدی‌زاده در ابتدای صحبت‌های خود در مورد سطح‌بندی مراکز در سطح استان خوزستان گفت: این سطح‌بندی از طرف ستاد مرکزی سازمان تامین‌اجتماعی به استان ابلاغ شده است و مراکز ما بر اساس همین سطح‌بندی ارائه خدمات می‌کنند.

وی درباره داروخانه مراکز درمانی ملکی استان افزود: تنها مراکز شهر آبادان و پلی‌کلینیک شهید رجایی اهواز بصورت شبانه‌روزی و بعضا تا ساعت ۱۲ شب ارائه خدمات می دهند.

مدیر درمان تامین‌اجتماعی خوزستان بیان کرد: با همکاری شعبه شهرستان اروندکنار، درمانگاه این شهر که به درخواست مجدانه نماینده مردم، امام جمعه و بخشدار این شهرستان بود در حال آماده‌سازی است و انشاالله تا اواخر بهمن ماه نیز این درمانگاه افتتاح می‌شود.

عبدی‌زاده در مورد بخش توریست درمانی بیمارستان جدید آبادان که آماده بهره‌برداری است گفت: در بیمارستان جدید تا ظرفیت ۵۰ تخت جهت توریست درمانی استفاده خواهد شد.

ساخت بیمارستان ١٦٠ تختخوابی تأمین‌اجتماعی آبادان در زمینی به مساحت ٣,٥ هکتار و زیربنای ١٦ هزار متر مربع از سال ١٣٩٢ آغاز شد و تاکنون به دلایل گوناگون کار متوقف و از مهرماه ۱۴۰۰ پروژه با ۷۶ درصد تحویل سومین پیمانکار شد.

با راه اندازی این بیمارستان علاوه بر خدمت به مردم آبادان، فرصت و بستر ارائه خدمت به بیمه‌شدگان شهرهای خرمشهر، جزیره مینو، اروندکنار، دارخوین و شادگان نیز فراهم می‌شود.

کد خبر: 64643

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 3 =