برگزاری جشنواره تجلیل از همکاران مدیریت درمان تامین‌اجتماعی استان گیلان

طی مراسمی از همکاران بازنشسته، پزشکان و کارمندان نمونه، منتخبان جشنواره خانواده موفق، خادمان موکب‌های اربعین و ایثارگران مدیریت درمان تامین‌اجتماعی استان گیلان تجلیل به‌عمل آمد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی گیلان، در این جشنواره که با حضور همکاران مدیریت درمان تامین اجتماعی گیلان، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان رشت و سایر میهمانان و مدعوین در سالن همایش رفاه گستر دهکده ساحلی انزلی برگزار شد طی برنامه‌هایی جداگانه از بازنشستگان، پزشکان و کارمندان نمونه، منتخبان جشنواره خانواده موفق، خادمان موکب‌های اربعین و ایثارگران مدیریت درمان تامین‌اجتماعی استان گیلان با اهدا لوح و جوایز تقدیر و تجلیل به‌عمل آمد.

در این همایش حسین ابراهیمی، مدیر درمان تامین‌اجتماعی استان گیلان با بیان اینکه کارکنان مهم‌ترین سرمایه‌های این سازمان هستند گفت: پزشکان و کارمندانی که در راستای خدمت‌رسانی مطلوب به بیمه‌شدگان از هیچ کوششی دریغ نمی کنند مستحق تکریم و تجلیل هستند .

وی افزود: همکاران بازنشسته نورچشمی سازمان هستند که در کمال صداقت و درستگاری بیش از ۳۰ سال از بهترین سال‌های عمر خود را در سنگر خدمت گذراندند و در جهت تحقق اهداف سازمان که خدمت‌رسانی به مردم بود، خالصانه از هیچ کوششی دریغ نورزیدند.

مدیر درمان تامین‌اجتماعی گیلان با بیان اینکه مدیریت درمان تامین‌اجتماعی گیلان به داشتن همکاران و خانواده‌های موفق و نخبه در عرصه‌های علمی، ورزشی، هنری و... بر خود می‌بالد گفت: در دین مبین اسلام هم از خانواده به عنوان مهم‌ترین کانون تربیت و شکل‌گیری بسیاری از ویژگی‌های فردی و فضائل اخلاقی هر شخص یاد می‌شود. این مدیریت در تلاش است تا بستر رشد و پیشرفت خانواده‌های همکار در زمینه‌های گوناگون را فراهم سازد.

کد خبر: 64630

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 13 =