۷۰ درصد جمعیت قزوین مشمول طرح کالابرگ الکترونیکی شدند

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی قزوین گفت: با اضافه شدن دهک‌های ۶ و هفت به طرح کالابرگ‌های الکترونیکی، هم اکنون ۷۰ درصد جمعیت استان مشمول استفاده از این طرح شدند.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از ایرنا، عین الله کشاورز ترک با بیان این مطلب گفت: با افزوده شدن این تعداد از دهک‌ها، نزدیک به ۵۰۰ هزار خانوار قزوینی مشمول استفاده از طرح کالابرگ الکترونیکی شدند.

وی با بیان اینکه تاکنون بیش از ۵۰ هزار خانوار قزوینی از این طرح استفاده کرده‌اند، افزود: بیشترین دهک‌های برخوردار در این طرح، دهک‌های چهار و پنج بودند و دهک‌های یک، دو و سه نیز باید از مزایای این طرح برخوردار شوند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی قزوین تاکید کرد: رقم یک میلیون و ۲۰۰ هزار ریال یارانه تشویقی در کنار خرید کالا برگ اکترونیکی ویژه به همین ماه بوده و به ماه بعد موکول نمی‌شود که باید این مساله از سوی مشمولان این طرح مورد توجه بیشتری قرار بگیرد.

کشاورز ترک بیان کرد: هم اکنون تمامی فروشگاه‌های زنجیره‌ای سطح شهرها و همچنین دهستان‌های استان با فراهم شدن زیرساخت‌ها به شبکه ملی اعتبار متصل شده و مصرف‌کنندگان می‌توانند از این طرح استفاده کنند.

وی همچنین ادامه داد: دو هزار و ۱۰۰ فروشگاه در سطح استان قزوین به شبکه ملی اعتبار متصل بوده و ۹۸۰ فروشگاه نیز در این رابطه تراکنش مالی دارند.

کشاورز ترک گفت: با توجه به استقبال شهروندان قزوینی از کالابرگ‌های الکترونیکی امکان استفاده از این طرح برای بسترهای فروش برخط در فضای مجازی نیز در دستور کار قرار دارد.

کد خبر: 64573

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 3 =