بازدید نظارتی مدیرکل تامین‌اجتماعی استان کرمان از عملکرد شعب رفسنجان

مدیرکل تامین‌اجتماعی استان کرمان با حضور در محل تامین‌اجتماعی شعبه رفسنجان ضمن بازدید نظارتی از عملکرد و اقدامات آن شعبه، در راستای پاسخگویی و ارائه خدمات به جامعه هدف با رئیس و کارکنان آن شعبه دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین‌اجتماعی استان کرمان، در این دیدار محمود شیخ شعاعی، پاسخگویی، خدمت‌رسانی واقعی، درست و موقع به جامعه هدف را شیرینی خدمت به مردم و جامعه هدف این سازمان دانست و بیان کرد:همواره کارکنان با به‌روز بودن علم و تخصص شغلی خود در ارائه اطلاعات و پاسخگویی به بیمه‌شدگان، کارفرمایان و بازنشستگان پیش قدم باشند.

وی ضمن تقدیر از رئیس و کارکنان شعبه رفسنجان خطاب به کارکنان شعبه گفت: با کارتیمی و جهادی به منظور پیشبرد اهداف سازمانی با همراهی همکاران نتایج بزرگی را می‌توان کسب کرد.

مدیرکل تامین‌اجتماعی استان کرمان در جریان این دیدار از ساختمان همکف این شعبه بازدید کرد. این بخش از ساختمان تاکنون در اختیار پلی‌کلینیک تامین‌اجتماعی شهر بوده و هم‌اکنون در حال بازسازی و نوسازی به منظور حضور واحدهای بیمه‌ای است.

شیخ شعاعی اجرای طرح فوق را خدمتی در راستای آرامش و تسهیل در امور مراجعان عنوان و بیان کرد: مسئولان شعبه پیگیری مداوم و اجرای اصولی تجهیز این ساختمان را در دستور کار خود قرار دهند.

کد خبر: 64323

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 4 =