کلنگ‌زنی درمانگاه عمومی تامین‌اجتماعی شهرستان دهگلان

کلنگ ساخت درمانگاه عمومی تامین‌اجتماعی شهرستان دهگلان با اعتباری بالغ بر۷۵۰ میلیارد ریال به زمین زده شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین‌اجتماعی کردستان، عملیات ساخت درمانگاه عمومی تامین‌اجتماعی دهگلان با حضور اسماعیل زارعی‌کوشا، استاندار کردستان، شیرزاد قادرپور اقدم، مدیر درمان تامین‌اجتماعی و صلاح قریشی مدیرکل تامین‌اجتماعی استان، فرماندار دهگلان ، پرویز اوسطی، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، نمایندگان جامعه کارگری و کارفرمایی و سایر ادارات در ششم مهر ۱۴۰۲ آغاز شد.

قادرپور اقدم درباره این پروژه گفت: این پروژه به مساحت ۲ هزار و ۲۴۲ متر مربع در سه طبقه در نظر گرفته شده و ۷۵۰ میلیارد ریال اعتبار داشته که طی ۲۲ ماه آینده قابل بهره برداری خواهد بود .

وی افزود: در حال حاضر ۹ مرکز درمانی ملکی تامین‌اجتماعی در استان وجود دارد و بر اساس آمار تعداد بیمه‌شدگان اصلی و تبعی شهرستان دهگلان ۲۳ هزار نفر است که با افزایش تعداد بیمه‌شدگان در شهرستان دهگلان امکان ارتقای درمانگاه عمومی به تخصصی وجود دارد .

استاندار کردستان نیز در این مراسم با بیان اینکه پروژه‌های خوبی در شهرستان در حال انجام و همگرایی قابل قبولی بین مسوولان وجود دارد گفت: در حوزه سلامت در شهرستان دهگلان کارهای خوبی صورت گرفته است. مجموعه درمانی دهگلان که توسط سازمان تامین اجتماعی احداث می شود نیاز ضروری شهرستان و عموم مردم است و باید به فکر ارتقای این مجموعه به درمانگاه اختصاصی بود.

کد خبر: 64197

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 9 =