صدور مجوز شبانه‌روزی شدن پلی‌کلینیک تامین‌اجتماعی برازجان

مدیر درمان تامین‌اجتماعی استان بوشهر از صدور مجوز شبانه‌روزی شدن پلی‌کلینیک تامین اجتماعی برازجان خبر داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از ایرنا، حسن اسماعیلی در این باره گفت: سال گذشته اقدامات و پیگیری‌های لازم برای ارتقا و تبدیل پلی‌کلینیک تامین‌اجتماعی امام موسی کاظم(ع) برازجان به شبانه‌روزی انجام گرفته بود که اکنون بعد از طی مراحل اداری و فرآیندهای لازم، مجوز این امر صادر شد که پس از برگزاری آزمون و تامین نیروی انسانی مورد نیاز، فعالیت این مرکز شبانه‌روزی می‌شود.

وی افزود: ارتقا و شبانه‌روزی شدن این مرکز درمانی با هدف افزایش خدمات مطلوب و با کیفیت به جامعه هدف انجام گرفته و امیدواریم با این اقدام مسیر دستیابی مردم شهرستان دشتستان به خدمات درمانی تامین‌اجتماعی هموارتر شود.

مدیر درمان تامین‌اجتماعی استان بوشهر بیان کرد: در جهت کاهش مشکلات بیماران و رفع دغدغه درمانی مردم، ارتقا و توسعه سایر مراکز درمانی تامین‌اجتماعی از شمالی‌ترین تا جنوبی‌ترین نقطه استان در حال پیگیری و اقدامات خوبی در دست اقدام است.

وی ادامه داد: توسعه بیمارستان مهر برازجان و راه‌اندازی سی تی اسکن این بیمارستان و همچنین طرح احداث درمانگاه تامین‌اجتماعی شبانکاره از دیگر برنامه‌ها و اقدامات توسعه‌ای درمان تامین‌اجتماعی استان در دشتستان است.

اسماعیلی یادآور شد: به منظور افزایش کیفیت خدمات و سهولت دسترسی مراجعان به پزشکان متخصص از ابتدای سال جاری نیز پزشکان متخصص در رشته‌های مختلف از جمله رادیولوژی، زنان و زایمان، کلیه و مجاری ادرار، بیهوشی و داروساز جذب دو مرکز درمانی بیمارستان مهر و پلی کلینیک امام موسی کاظم(ع) برازجان شده است.

کد خبر: 64189

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 4 =