کلنگ‌زنی احداث درمانگاه تامین‌اجتماعی با نام محمد رسول الله (ص) در شهرستان بردسکن

در چهل و پنجمین سفر استانی مدیرعامل سازمان تامین‌اجتماعی و همزمان با آغاز هفته وحدت در مراسمی با حضور جمعی از مسئولان محلی، کلنگ ساخت درمانگاه ملکی سازمان تامین‌اجتماعی در شهرستان بردسکن به زمین زده شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین‌اجتماعی استان خراسان رضوی، میرهاشم موسوی، مدیرعامل سازمان تامین‌اجتماعی در حاشیه این مراسم گفت: تلاش دولت مردمی سیزدهم، خدمت شایسته به مردم در تمامی حوزه‌ها از جمله حوزه سلامت است و هم‌اکنون ۵۷ پروژه درمانگاهی و بیمارستانی در کشور توسط سازمان تامین‌اجتماعی در حال اجراست که امیدواریم حداقل پنج مورد آن تا پایان امسال به بهره‌برداری برسد، ضمن این که مطالعات و برنامه‌ریزی ۱۱۵ پروژه درمانی دیگر را در دستور کار داریم.

وی افزود: استان خراسان رضوی یکی از برترین استان‌های کشور در بحث خدمات درمانی تامین‌اجتماعی است. در جریان این سفر درمانگاه تخصصی تامین‌اجتماعی شهرستان چناران را افتتاح کردیم و کلنگ‌زنی درمانگاه محمد رسول‌الله (ص) شهرستان بردسکن هم گام دیگری در مسیر توسعه خدمات درمانی تامین اجتماعی در این استان است.

مدیرعامل سازمان تامین‌اجتماعی با بیان این‌که دولت مردمی سیزدهم، حرکت و جهش مثبت در مسیر خدمت‌رسانی مطلوب به زائران امام مهربانی‌ها را در استان خراسان رضوی در دستور کار دارد، گفت: معتقدیم هیچ تأخیری در اجرای پروژه‌های عمرانی در هیچ منطقه‌ای و به‌ویژه این استان نباید وجود داشته باشد تا خدمات‌رسانی به مردم زودتر آغاز شود. از مسئولان اجرای پروژه درمانگاه محمد رسول الله (ص) شهرستان بردسکن هم می‌خواهیم تا این پروژه را در مدت زمان کمتر از دو سال به پایان برسانند و متقابلاً ما هم حمایت لازم را از سازندگان این پروژه درمانی که مزین به نام مبارک رسول اکرم (ص) است، خواهیم داشت.

موسوی افزود: برای ساخت و تجهیز درمانگاه تامین‌اجتماعی چناران ۶۷ میلیارد تومان هزینه شده و همین میزان هزینه هم برای پروژه درمانگاه تامین‌اجتماعی شهرستان بردسکن پیش‌بینی شده است.

وی بیان کرد: در برنامه‌های توسعه ظرفیت‌ها و عمق‌بخشی به خدمات درمانی این سازمان و تسهیل دسترسی بیمه‌شدگان به خدمات سلامت، مقرر شده است فرانشیز صفر برای بیمه‌شدگان در بیمارستان‌های دولتی در شهرهایی که تامین‌اجتماعی مرکز درمانی ملکی ندارد و نیز برای همه بیمه‌شدگان بالای ۶۵ سال در همه شهرها لحاظ شود و هزینه خدمات درمانی آنان‌ رایگان باشد.

موسوی همچنین گفت: برای کمک به معیشت بازنشستگان همچنین بحث اعطای وام قرض‌الحسنه به بازنشستگان را با قوت ادامه می‌دهیم. در ماه گذشته به ۴۰ هزار نفر از بازنشستگان متقاضی، این وام که مبلغ آن ۲۰ میلیون تومان است، پرداخت شد و در مراحل بعدی هم ان‌شاءالله تعداد بیشتری از بازنشستگان واجد شرایط، این تسهیلات را دریافت خواهند کرد.

مدیرعامل سازمان تامین‌اجتماعی در جریان سفر استانی به خراسان رضوی، از شعب تامین‌اجتماعی بردسکن و خلیل‌آباد بازدید و بر خدمت‌رسانی مطلوب و باکیفیت به مردم به‌عنوان‌ بزرگترین سرمایه‌های کشور تأکید کرد.

کد خبر: 64167

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 16 =