انتخاب خانواده‌های موفق کارکنان مدیریت درمان تامین‌اجتماعی استان سمنان

در اولین جشنواره خانواده موفق کارکنان سازمان تامین‌اجتماعی، سه خانواده از مدیریت درمان استان سمنان به‌عنوان خانواده موفق انتخاب شدند.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین‌اجتماعی استان سمنان، محمد کاظم امیدیان، مدیر درمان تامین‌اجتماعی استان با اعلام این خبر گفت: پس از اطلاع رسانی‌های انجام شده در سطح همکاران استان، تعداد ۱۵ نفر از کارکنان با ارسال مدارک و مستندات مربوطه در این فراخوان شرکت کردند.

وی افزود: پس از پایان مهلت ارسال مدارک و پس بررسی مستندات ارسالی در کمیته استانی سه خانواده به عنوان خانواده برتر انتخاب شدند.

امیدیان در تشریح شاخص‌های مورد نظر در انتخاب خانواده موفق بیان کرد: جشنواره انتخاب خانواده موفق برای اولین بار در سازمان تامین‌اجتماعی و بر اساس امتیازدهی در شاخص‌هایی مانند کسب موفقیت‌های قرآنی، هنری و علمی و همچنین مدارک تحصیلی و میزان مشارکت خانواده‌ها در فعالیت‌های عام المنفعه مورد ارزیابی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه از خانواده‌های برتر در سطح استان طی مراسمی در روزهای آینده تقدیر خواهد شد گفت: خانواده‌های فاطمه زهرا همتیان، همکار پلی کلینیک تخصصی سمنان، هاجر شعنی، همکار ستاد مدیریت درمان و مجید حسین پور، همکار ستاد مدیریت درمان به ترتیب به‌عنوان خانواده‌های برتر انتخاب شده اند.

خانواده همتیان جهت شرکت در مرحله کشوری به ستاد مرکزی سازمان معرفی خواهد شد.

کد خبر: 64050

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 2 =