آزادراه تهران-ساوه به بلوار الغدیر وصل می‌شود

سخنگوی شهرداری تهران گفت: افتتاح بزرگراه بروجردی به عنوان بخشی از مسیر اتصال بزرگراه آزادگان به یادگار امام اهمیت دارد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، عبدالمطهر محمدخانی سخنگوی شهرداری تهران درباره زمان افتتاح بزرگراه شهید بروجردی گفت: با توجه به تأمین منابع مالی لازم، رفع معارضین و سرعت مطلوب پیشرفت این کلان‌پروژه، فاز نخست این بزرگراه روز چهارشنبه ۵ مهرماه به بهره‌برداری می‌رسد.

او درباره موقعیت این بزرگراه توضیح داد: بزرگراه شهید بروجردی در جنوب غرب تهران و در امتداد آزادراه تهران-ساوه قرار دارد. این بزرگراه، از حد فاصل بزرگراه آزادگان تا بلوار بهار امتداد دارد و فاز نخست آن به طول ۳.۷ کیلومتر شامل حد فاصل بزرگراه آزادگان تا بلوار الغدیر محله یافت‌آباد است.

سخنگوی شهرداری تهران درباره اهمیت بهره‌برداری از این پروژه بزرگ عمرانی در غرب پایتخت گفت: اهمیت بزرگراه شهید بروجردی نه فقط بابت اتصال آزادراه تهران ساوه به دسترسی‌های منطقه ۱۸، بلکه به عنوان بخشی از مسیر اتصال بزرگراه آزادگان به یادگار امام است و تکمیل دو فاز این پروژه به نوعی به تکمیل مسیر شمالی جنوبی بزرگراه یادگار امام نیز کمک می‌کند.

محمدخانی درباره وضعیت پیشرفت پروژه در دوره ششم مدیریت شهری نیز اضافه کرد: بزرگراه شهید بروجردی از پروژه‌های نیمه تمامی بود که از سال ۱۳۸۹ عملیات آن توسط منطقه ۱۸ شهرداری آغاز شده بود و با وجود انتقال آن به معاونت فنی و عمرانی، پس از ۱۱ سال فاز نخست آن با ۶۹ درصد پیشرفت فیزیکی تحویل دوره ششم مدیریت شهری شد. با این وجود در ۲ سال گذشته، تلاش برای رفع معارضین، تأمین منابع مالی لازم و اولویت‌بندی مدیریت شهری در تکمیل این پروژه، پیشرفت پروژه را به ۱۰۰ درصد رساند.

کد خبر: 64049

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 4 =