تحویل بی‌سیم به مرکز مداخله و اورژانس اجتماعی استان سمنان

معاون اجتماعی بهزیستی استان سمنان از تحویل بی‌سیم به مرکز مداخله و اورژانس‌اجتماعی استان خبر داد و گفت: با تجهیز و تحویل بی‌سیم به این مراکز ما شاهد نظارت و مدیریت تیم‌های عملیاتی و ارائه خدمات تخصصی‌تر خواهیم بود.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان، آیین تحویل بی‌سیم به اورژانس‌اجتماعی و مرکز مداخله در بحران‌های اجتماعی استان با حضور مدیرکل، معاونان پشتیبانی و اجتماعی، مسئولان حراست و بازرسی اداره کل بهزیستی استان، مدیر اداره بهزیستی شهرستان سمنان، مسئول و کارشناسان مرکز بحران و اورژانس اجتماعی و کارشناسان ستادی بهزیستی استان برگزار شد.

محمود منطقی، مدیرکل بهزیستی استان در این مراسم ضمن قدردانی از تلاش‌ها و خدمات شبانه‌روزی کلیه همکاران به ویژه پرسنل مرکز مداخله در بحران‌های اجتماعی و اورژانس اجتماعی(خط۱۲۳) گفت: هدف سازمان بهزیستی کشور از راه‌اندازی خط۱۲۳ کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی بوده است که می‌توان گفت در این راه به بخشی از اهداف پیش‌بینی شده خود رسیده است.

وی ادامه داد: نباید از این مسئله مهم بعد از گذشت ۲۴ سال از راه‌اندازی اورژانس اجتماعی غافل شد که هنوز برخی از آحاد جامعه و مسئولان دستگاه‌های اجرایی با اهداف و وظایف این خط و مرکز آشنا نیستند و این امر از کوتاهی ما در شناخت این مرکز گواه دارد.

مدیرکل بهزیستی استان یک از مشخصات خط ۱۲۳ را به موقع بودن بیان داشت و افزود: یکی از راه‌های تحقق این هدف، استفاده از فناوری‌های نوین است و تجهیز اورژانس اجتماعی به دستگاه بی‌سیم در همین راستا اتفاق افتاده است و این امر بخشی از دغدغه‌های ارائه خدمات مطلوب را بر طرف خواهد کرد.

در ابتدای این جلسه، ساره امیرجان، معاون اجتماعی بهزیستی استان درباره سه شاخص اساسی اورژانس اجتماعی تخصصی بودن، به موقع بودن و در دسترس بودن سخن گفت و هدف از تحویل بی سیم به مرکز بحران و اورژانس اجتماعی را ارتباط در اسرع وقت در زمان بحران، ارتقاء کیفیت خدمات، استاندارد سازی تجهیزات و مجهز کردن مراکز به امکانات به روز عنوان داشت.

وی در پایان با اعلام خبر تحویل ۸ عدد بی‌سیم در مرحله اول به استان سمنان و مجهز شدن دیگر اورژانس‌اجتماعی استان به این دستگاه در مراحل بعدی افزود: با تجهیز و تحویل بی سیم به این مراکز ما شاهد نظارت و مدیریت تیم‌های عملیاتی و ارائه خدمات تخصصی تر خواهیم بود.

کد خبر: 63941

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 13 =