بررسی مسائل بیمه‌ای مراکز درمانی دانشگاه علوم‌ پزشکی در مدیریت‌درمان‌ تامین‌اجتماعی اردبیل

جلسه مشترک بررسی مشکلات بیمه‌ای مراکز درمانی دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل با حضور مدیر درمان تامین‌اجتماعی و معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان در مدیریت درمان تامین‌اجتماعی اردبیل برگزار شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین‌اجتماعی استان اردبیل، این جلسه مشترک با حضور نسیمی دوست، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل، روسا و مدیران بیمارستان‌های آموزشی و درمانی در سطح استان و برخی مسئولان ارشد ستاد دانشگاه با مهدی نیک‌سیرت، مدیر درمان تامین‌اجتماعی استان اردبیل و معاونان مدیر درمان در خدمات درمانی، خرید راهبردی و اسناد پزشکی و پشتیبانی و توسعه مدیریت درمان در سالن ویدئو کنفرانس مدیریت درمان استان برگزار شد.

در این نشست صمیمی نیک‌سیرت هدف این جلسه را شفاف‌سازی و مرور قوانین سازمان تامین‌اجتماعی در حوزه درمان غیرمستقیم و رسیدگی به اسناد پزشکی عنوان کرد و از هم‌افزایی و تعاملات بیشتر با دانشگاه علوم پزشکی استان در راستای بهبود روند خدمات‌رسانی به بیمه‌شدگان سازمان خبر داد.

در ادامه این جلسه سه ساعته معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان و هر یک از معاونان مدیر درمان تامین‌اجتماعی استان و همچنین روسا و مدیران بیمارستان‌های آموزشی و درمانی در سطح استان و سایر مسئولان به بیان دیدگاه ها و نظرات خود پرداختند.

در پایان این جلسه، نیک سیرت با اهدای گل و لوح سپاس از تلاش‌های ارزشمند مسئولان دانشگاه علوم پزشکی استان در ارائه خدمات درمانی به بیمه‌شدگان سازمان تامین‌اجتماعی تجلیل و قدردانی کرد.

کد خبر: 63807

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 1 =