ملاقات چهره به چهره مدیرکل تامین‌اجتماعی استان بوشهر با شهروندان شبانکاره

مدیرکل تامین‌اجتماعی استان بوشهر به مناسبت بزرگداشت هفته دولت، در دیدار چهره به چهره با شماری از شهروندان شبانکاره، مسائل و مطالبات بیمه‌ای آنان را مورد رسیدگی قرار داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین‌اجتماعی استان بوشهر، محمد جواد بازدرهوا در حاشیه این دیدار مردمی بیان کرد: اداره کل تامین‌اجتماعی استان بوشهر با ویژه برنامه‌های مختلفی به استقبال هفته دولت رفته که از شاخص‌ترین آنها حضور در مناطق مختلف و پیگیری مسائل و مطالبات هم استانی‌ها در حوزه تامین‌اجتماعی است.

وی با بیان اینکه نزدیک به ۷۸ درصد جمعیت استان بوشهر در پوشش بیمه تامین‌اجتماعی قرار دارند گفت: این میزان اعتماد مردمی سرمایه‌ای بزرگ و ارزشمند برای سازمان تامین‌اجتماعی محسوب می‌شود.

مدیرکل تامین‌اجتماعی استان بوشهر ادامه داد: در دیدار چهره به چهره با هم استانی‌ها در هفته دولت براساس ظرفیت‌های قانونی به تمامی مطالبات مردمی پاسخی شایسته داده می‌شود.

وی افزود: سازمان تامین‌اجتماعی طرح‌های متنوعی برای پوشش خانوارها و به‌ویژه دانشجویان و سرپرستان خانوارها اجرا کرده است که امیدواریم هم استانی‌ها از این ظرفیت نهایت استفاده را ببرند.

کد خبر: 63460

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 3 =