بازدید مدیر درمان تامین‌اجتماعی استان اردبیل از درمانگاه شهرستان خلخال

مدیر درمان تامین‌اجتماعی استان اردبیل با حضور در درمانگاه تامین‌اجتماعی شهرستان خلخال، ضمن بازدید از کلیه واحدهای درمانی با کارکنان این درمانگاه دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین‌اجتماعی استان اردبیل، در این دیدار مهدی نیک سیرت، ضمن قدردانی از زحمات و تلاش‌های کارکنان این مرکز درمانی گفت: یکی از شاخصه‌های مهم سازمان تامین‌اجتماعی در ارائه خدمات به بیمه‌شدگان که عمدتا از اقشار محروم و کم‌برخوردار هستند ارائه خدمات درمانی مطلوب، شایسته و رایگان برای بیمه‌شدگان سازمان در مراکز ملکی است که باید بدون منت و همراه با جلب رضایت‌مندی حداکثری باشد.

وی در ادامه با اشاره به توسعه و نوسازی ساختمان درمانگاه که از مطالبات اصلی بیمه‌شدگان شهرستان خلخال است افزود: در این زمینه پیگیر اخذ مجوزهای لازم از جمله، نقشه و پروانه ساخت و همچنین اختصاص اعتبارات مالی هستیم تا در اسرع وقت نسبت به احداث ساختمان جدید اقدام کنیم.

نیک سیرت گفت: استخدام و بکارگیری پزشکان متخصص برای این مرکز درمانی و سایر مراکز را از طریق دانشگاه علوم پزشکی استان پیگیری می‌کنیم.

در ادامه این دیدار صمیمانه، هر یک از کارکنان به بیان نقطه نظرات، مشکلات و در خواست‌های خود پرداختند که مدیر درمان استان برای حل آنها قول مساعد داد.

کد خبر: 63445

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 3 =