افتتاح ساختمان شعبه ۲ تامین‌اجتماعی گرگان

مدیرکل تامین‌اجتماعی استان گلستان از افتتاح ساختمان شعبه ۲ تامین‌اجتماعی گرگان در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین‌اجتماعی استان گلستان، قربان زنگانه، در دیدار با مدیر خبرگزاری ایلنا و ریس خانه کارگر استان با بیان اینکه ۴۲ درصد جمعیت گلستان تحت پوشش سازمان تامین‌اجتماعی قرار دارد از افتتاح ساختمان شعبه ۲ تامین اجتماعی گرگان در آینده‌ای نزدیک خبر داد و گفت: در استان گلستان‌ ۴۶ هزار کارگاه تحت پوشش داریم و کل جمعیت بیمه شده اصلی استان ۲۸۰ هزار نفر است.

وی افزود: در حال حاضر حدود ۷۰ هزار بازنشسته و مستمری‌بگیر در این استان داریم که سالانه تا ۱۵ درصد به جمعیت آن‌ها افزوده می‌شود.

زنگانه به پرداخت ماهانه مبلغ ۴۵۰ هزار میلیارد تومان برای بازنشستگان و مستمری‌بگیران و مبلغ ۲۰ هزار میلیارد ریال بیمه بیکاری اشاره کرد و گفت: در حال حاضر شعبه تامین‌اجتماعی شهر فاضل ‌آباد استیجاری است و در حال احداث ساختمان جدید برای این شهر هستیم که پروژه ساخت ۴۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و در دهه فجر سال جاری افتتاح می‌شود.

مدیرکل تامین‌اجتماعی استان گلستان با بیان اینکه تامین‌اجتماعی استان ۱۲۰۰میلیارد تومان بابت خدمات درمانی پرداخت می‌کند گفت: تامین‌اجتماعی استان در یک‌سال اخیر ۱۳ رتبه ارتقاء یافته و در حوزه درمان غیرمستقیم در بین استان‌های کشور رتبه برتر را کسب کرده است.

کد خبر: 63296

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 7 =