ملاقات حضوری مدیرکل بهزیستی کرمان با بیش از ۱۵۰۰ نفر در یکسال گذشته

طی بازه زمانی یکسال اخیر از شهریور ماه گذشته تاکنون و در قالب برنامه ملاقات حضوری، بیش از۱۵۲۰ نفر جهت طرح مشکلات خود به‌صورت حضوری با مدیرکل بهزیستی استان کرمان ملاقات کردند.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمان، برنامه ملاقات عمومی علیرضا وحیدزاده، مدیرکل بهزیستی استان کرمان از ابتدای انتصاب ایشان هر روز صبح در یکساعت اول وقت اداری و همچنین در روزهای پنجشنبه هر هفته در محل میز خدمت و دفتر ارتباطات مردمی برگزار می‌شود که در این ملاقات‌ها طی بازه زمانی شهریور ماه گذشته تاکنون بیش از ۱۵۲۰ نفر متقاضی ملاقات با مدیرکل بهزیستی استان اعم از مددجو و غیر مددجو بودند.

در این ملاقات‌ها که در محل دفتر مدیرکل و در بازه زمانی ۶ تا ۷ صبح برگزار شد متقاضیان به طرح مشکلات و درخواست‌های خود پرداختند. پس از صدور دستور لازم از سوی مدیرکل بهزیستی و ثبت درخواست در سامانه ثبت درخواست‌های دفتر مدیرکل، پیگیری‌های لازم از سوی رییس و کارشناسان میز خدمت و دفتر ارتباطات مردمی و حوزه های تخصصی تا حصول نتیجه انجام گرفته و اقدام نهایی به ذینفع اعلام شده است.

جدا از این تعداد اعلام شده، بیش از دوهزار درخواست نیز در ملاقات‌های عمومی در نماز جمعه به مناسبت‌های مختلف، حضور در سامانه سامد، حضور مسئولین کشوری در استان، حضور مدیرکل در شهرستانهای استان و... ثبت شده است. همچنین بیش از هفت درخواست نیز در زمان حضور ریاست محترم جمهوری در کرمان ثبت و تحویل شد که به تمامی آنها از سوی وحید زاده پاسخ قانونی ارائه شد.

کد خبر: 63260

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 8 =