آلکنو دستیارش را به ایران می‌فرستد

سرپرست تیم ملی والیبال ایران گفت: آلکنو برای آغاز اردوهای تیم ملی دستیارش را به ایران می‌فرستد.

امیر خوشخبر در گفت‌وگو با آتیه آنلاین درباره وضعیت تیم ملی والیبال اظهار داشت: پس از پایان لیگ برتر والیبال مردان، مقرر شده است که اردوها آغاز شود و نفرات تمرینات خود را زیر نظر کادر فنی جدید تیم ملی از سر بگیرند و خود را برای المپیک 2021 آماده کنند. 

خوشخبر در پاسخ به این سوال که آلکنو، سرمربی جدید تیم ملی چه زمانی به ایران خواهد آمد گفت: در حال حاضر و بر اساس صحبت هایی که مطرح شده است، برنامه این است که آلکنو برای آغاز اردوهای تیم ملی «توماس توتولو» دستیار ایتالیایی خود را به ایران بفرستد و بعد از مدتی خودش به تیم ملی ملحق شود. البته برنامه دیگری نیز ممکن است پیاده شود و آن این است که بازیکنان اردویی را در روسیه برپا کنند و آنجا زیر نظر آلکنو تمرین کنند. همه این ها بستگی دارد که وضعیت در زمان برگزاری اردوها چطور باشد و در نهایت چه تصمیمی گرفته شود.

سرپرست تیم ملی والیبال درباره اینکه تیم ملی چه بازی‌های دوستانه ای در برنامه خود خواهد داشت گفت: قرار است که در ژاپن و پیش از المپیک چند بازی دوستانه را با تیم‌هایی مانند روسیه ، آرژانتین و ... برگزار کنیم. باید توجه کنیم که بازی‌های دوستانه برای تیم ملی و آماده سازی این تیم بسیار مهم است. البته برگزاری تمرین و اردوی منظم هم اهمیت دارد اما واقعیت این است که بازی دوستانه بسیار می تواند تاثیرگذار باشد و نقاط ضعف و قوت تیم را مشخص کند. 

خوشخبر درباره اینکه چه نفراتی تیم ملی را به عنوان کادرفنی همراهی خواهند کرد گفت: پیمان اکبری و سعید رضایی و محمدرضا تندروان و رحمان محمدی راد چهار مربی ایرانی هستند که قرار است در اردوها کنار تیم ملی والیبال باشند اما هنوز مشخص نیست که کدام دو نفر از بین این مربیان انتخاب نهایی آلکنو خواهند بود. توتولو هم به عنوان دستیار اول آلکنو به کارش ادامه خواهد داد. در بخش آنالیز نیز نوید مشجری و رامین تاج الدیتی دو آنالیزوری هستند که در ابتدای اردوها به تیم ملی کمک خواهند کرد.

کد خبر: 6304

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 8 =