برگزاری همایش پایداری منابع با حضور روسای شعب تامین‌اجتماعی در اهواز

در جهت تحقق برنامه چشم‌انداز رشد شاخص‌های وصولی اداره کل تامین اجتماعی خوزستان، همایش پایداری منابع با حضور روسای شعب و واحدهای مرتبط با وصول در اهواز برگزار شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین‌اجتماعی استان خوزستان، روز شنبه ۲۱ مرداد ماه ۱۴۰۲ همایش منطقه‌ای درباره حفظ و افزایش منابع بیمه‌ای تامین‌اجتماعی خوزستان با حضور عبدالرضا روشنی، مدیرکل تامین اجتماعی خوزستان، ضیاء صباغ، معاون منابع و حسن محمد زاده، رئیس اداره اجرائیات اداره کل استان برگزار شد.

مدیرکل تامین اجتماعی خوزستان گفت: ما در اداره کل خوزستان با اینکه با ۶۳ درصد جمعیت تحت پوشش بالاتر از میانگین کشوری قرار داریم ولی به لطف خدا توانستیم با جذب بیش از ۴۶ هزار نفر بیمه شده جدید از اول امسال گامی رو به جلو برداریم که البته با تلاش مضاعف به دنبال پیشرفت هر چه بیشتر در این زمینه خواهیم بود.

روشنی افزود: تامین‌اجتماعی دارای مطالبات بسیاری است که امروز با تاکید بر وصول این بدهی‌ها و نحوه گذر از این چالش به دور هم جمع شده‌ایم .

وی ادامه داد: حق بیمه دریافتی در واقع منابع مالی برای پرداخت همان تعهداتی است که ما ملزم به پرداخت آن به جامعه هدف خود بوده ایم، در واقع اختلال در وصول حق بیمه باعث اختلال در خدمت‌رسانی ما در حوزه‌های کاریمان می‌شود .

مدیرکل تامین‌اجتماعی درباره برگزاری این همایش بیان کرد: ما بصورت منطقه‌ای به دنبال برگزاری این جلسات و ایجاد وحدت رویه و هم‌افزایی در جهت پایدارسازی منابع بیمه‌ای هستیم.

وی افزود: اداره کل از تمام ظرفیت‌های خود استفاده خواهد کرد تا مانند سال گذشته در تمامی شاخص‌ها سرآمد باشد.

صباغ، معاون منابع بیمه‌ای نیز با بیان این مطلب که در تابستان پیش رو تمامی جلسات پایداری منابع برگزار خواهند شد گفت: هدف اصلی از برگزاری این نشست‌ها هم‌افزایی و هم‌فکری با استفاده راهکارهای موجود و در راستای افزایش منابع سازمان است.

وی افزود: با هم‌فکری، چالش‌ها قابل حل و فصل خواهند بود و امیدواریم با این گردهمائی‌ها شاهد افزایش وصول مطالبات و حل و فصل مسائل و مشکلات کاری باشیم .

روسای شعب و مسئولین واحد های مرتبط با حوزه وصول کلانشهر اهواز در این همایش حضور داشتند.

کد خبر: 63015

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 6 =