کارگروه رفع موانع تولید استان بوشهر، رتبه برتر کشور شد

مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر از کسب رتبه برتر در فعال‌سازی کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان در سطح کشور به منظور حمایت از بنگاه‌های اقتصادی خبر داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از ایرنا، مهدی صفوی در جمع خبرنگاران گفت: بر اساس ارزیابی استان‌ها در معیارهای کمی و کیفی عملکرد کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید شامل مصوبات اجراشده و اثر بخشی اقدامات حمایتی استان شامل احیای واحدهای راکد و سرانه اشتغال ایجاد شده در سال ۱۴۰۱، از سوی وزارت کشور؛ دبیرخانه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان بوشهر بیشترین امتیاز در بین دیگر استان‌های کشور را به خود اختصاص داده است.

وی افزود: این ارزیابی عملکرد از سوی وزارت کشور برای ۳۱ استان کشور انجام شده است که بوشهر در سطح برترین‌ها در ردیف دوم به عنوان اثربخشی اقدامات در داخل و خارج از کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید سال ۱۴۰۱ قرار گرفته است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: سال گذشته تعداد ۶۴ جلسه با ۵۹۸ مورد مصوبه برای رفع مشکلات ۵۶۲ بنگاه اقتصادی در استان تشکیل شد که بیش از ۸۰ درصد مصوبه‌ها نظیر تسهیلات تامین مالی، تکمیل زیرساخت‌های مورد نیاز، مسائل تامین اجتماعی و غیره با همکاری دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های عامل اجرا شد.

کد خبر: 62764

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 10 =