برگزاری المپیاد ورزشی ویژه بازنشستگان و مستمری‌بگیران تامین‌اجتماعی در زنجان

المپیاد ورزشی ویژه بازنشستگان و مستمری‌بگیران سازمان تامین‌اجتماعی همزمان با سایر استان‌های کشور در استان زنجان نیز برگزار می‌شود.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین‌اجتماعی استان زنجان، محمود عزیزخانی، مدیرکل تامین اجتماعی استان زنجان با اعلام خبر برگزاری المپیاد ورزشی ویژه بازنشستگان و مستمری‌بگیران تامین‌اجتماعی گفت: از آنجا که ورزش در دوران سالمندی نقش به‌سزایی در سلامت جسمی و روحی بازنشستگان دارد این سازمان قصد دارد به منظور افزایش سطح سلامت، نشاط و پویایی بازنشستگان و مستمری‌بگیران تحت پوشش سازمان تامین‌اجتماعی، رقابت‌های ورزشی در چندین رشته در قالب المپیاد ورزشی مستمری بگیران به عنوان طرح (مرشدان ) برگزار کند.

وی درباره شرایط متقاضیان بیان کرد: کلیه بازنشستگان و مستمری‌بگیران (از کار افتاده کلی ‏‏‏‏- همسر بازمانده) اعم از بیمه‌شدگان و کارکنان بازنشسته سازمان تامین‌اجتماعی با داشتن ۴۵ سال سن به بالا برای خواهران و ۵۰ سال سن به بالا برای برادران، مجاز به شرکت در المپیاد ورزشی و فعالیت‌های مرتبط با ورزش های همگانی بوده و مشمول بخشنامه مذکور خواهند بود.

عزیزخانی یک بار دیگر با دعوت از بازنشستگان و مستمری‌بگیران به منظور شرکت در این رقابت‌ها گفت: مهلت ثبت نام متقاضیان تا روز سه شنبه ۱۴۰۲/۰۵/۲۱ و محل آن را کانون‌های بازنشستگی خواهد بود.

المپیاد ورزشـی بازنشستگان و مستمری‌بگیران سازمان تامین‌اجتماعی (طرح مرشدان) در رشته‌های ورزشی به شرح زیر در مرحله مقدماتی برگزار می‌شود:

رشته‌های ورزشی زنان شامل: والیبال، دارت، تیراندازی با تفنگ بادی، تنیس روی میز، شطرنج، شنا و بدمینتون

رشته‌های ورزشی مردان شامل: والیبال، دارت، تیراندازی با تفنگ بادی، تنیس روی میز، شطرنج ، شنا و فوتبال روی میز

کد خبر: 62610

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 4 =