ملاقات چهره به چهره سرپرست اداره کل تامین‌اجتماعی استان بوشهر با بیمه‌شدگان

سرپرست اداره کل تامین‌اجتماعی استان بوشهر از اجرای طرح «جهاد تبیین» با هدف برگزاری سلسله برنامه‌های آگاهی‌رسانی در قالب دیدار چهره به چهره با مردم خبر داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین‌اجتماعی استان بوشهر، بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده، همزمان با عید سعید غدیر خم، طرح اطعام علوی و احسان علوی با مشارکت و ظرفیت‌های کارکنان خیر اداره کل و شعب یک و دو بوشهر اجرا شد .

محمد جواد بازدرهوا، سرپرست اداره کل تامین اجتماعی استان بوشهر، با اشاره به نقش جهاد تبیین در امیدآفرینی از آن به عنوان بی‌نظیرترین ایده یاد کرد و گفت: جهاد تبیین، ابزار بی‌نظیری برای امیدآفرینی در جامعه است و در همین راستا به منظور زمینه‌سازی برای مشارکت حداکثری همکاران خیر، طرح اطعام علوی، در قالب توزیع غذای گرم و بسته‌های معیشتی در بین خانواده‌ها و نیازمندان همزمان با عید سعید غدیر خم در حسینیه گلزار شهدای شهرستان بوشهر به اجرا در آمد .

وی افزود :با توجه به فرصت بوجود آمده و در راستای تحقق شعار سال (مهار تورم ، رشد تولید) توسط مقام معظم رهبری و سیاست‌های دولت مردمی سیزدهم، شنیدن مشکلات مردم و حل آنها برای ما، که از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بوده، پس از اجرای طرح اطعام، با حضور جمعی از کارشناسان تامین‌اجتماعی در همان حسینیه، ملاقات چهره به چهره با مردم به‌منظور پاسخگویی به مشکلات آنها برگزار شد.

بازدرهوا هدف اصلی از برگزاری این نشست‌ها را ارتباط بی‌واسطه و مستقیم مسئولان با مردم عنوان و بیان کرد: مهم است که مردم بتوانند مسولین را در کنار خود ببینند و برای حل مشکلاتشان به آنها مراجعه کنند.

در دیدار چهره به چهره که به‌مدت دو ساعت طول کشید، بازدرهوا در ابتدا اقدمات مهم و اثرگذار سازمان تامین‌اجتماعی را بر شمرد و با بیان اینکه سازمان همواره سعی دارد نهادی پاسخگو و در خدمت مردم به‌ویژه جامعه کار و تولید باشد، گفت: جهاد تبیین مورد تاکید ویژه مقام معظم رهبری است و تامین‌اجتماعی استان بوشهر درصدد است تا با برنامه‌ریزی دقیق و درست به این دغدغه رهبری معظم انقلاب اسلامی در حوزه تامین‌اجتماعی جامه عمل بپوشاند.

وی یادآور شد: برگزاری میز خدمت جهادی در نمایشگاه‌ها و اماکن مختلف استان، حضور در مجامع کارگری کارفرمایی و کانونهای بازنشستگی، دیدارهای هدفمند مردمی و چهره به چهره با مخاطبان، برگزاری کارگاه‌های آموزشی، برگزاری میزهای خدمت جهادی در نمازجمعه و مساجد مختلف استان، برگزاری نشست‌های دورهمی با گروه‌های مختلف تاثیرگذار در جامعه، ترتیب دادن گفتمان‌هایی با نخبگان دانشگاهی و اجرای طرح گردشگری دانش‌آموزی با هدف گسترش مفاهیم بیمه‌ای و شنیدن مستقیم دیدگاه‌های مخاطبان و شرکای اجتماعی از جمله برنامه‌های در حال اجرای این اداره کل برای تحقق «جهاد تبیین» در حوزه تامین‌اجتماعی است.

سرپرست اداره کل تامین اجتماعی استان بوشهر خدمت به مردم را بالاترین فریضه دانست و افزود : به جهت سهولت دسترسی به مردم و همچنین برقراری ارتباطات مردمی که از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی است، این برنامه ها در سایر نقاط استان نیز برگزار خواهد شد.

بازدرهوا با بیان اینکه باید از ظرفیت‌های عظیم مساجد برای ارائه بسیاری از خدمات به مردم استفاده کرد افزود: از معاونین و روسای اداره کل و سراسر استان خواسته شده تا با حضور در مساجد به‌ویژه در مناطق محروم ، مسائل و مشکلات مردم را از نزدیک شناسایی و پیگیری کنند.

در پایان جلسه، نمازگزاران سوالات خود را مطرح و سرپرست، معاونین و روسای اداره کل تامین‌اجتماعی پاسخگوی موارد مطرح شده بودند.

کد خبر: 61987

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 16 =