ضرب‌الاجل معاون استاندار سیستان و بلوچستان به بانک‌های خصوصی

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای استانداری سیستان و بلوچستان در راستای تعیین تکلیف اعتبارات اشتغال، ضرب‌الاجل ۴۸ ساعته به بانکهای خصوصی داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان، داود شهرکی در جلسه‌ای که به منظور بررسی نحوه عملکرد بانک‌های عامل در جذب تسهیلات جز ۲ بند ب تبصره ۱۶ قانون بودجه سال ۱۴۰۱ در استان سیستان و بلوچستان با حضور اعضا برگزار شد، گفت: با توجه به فرصت اندکی که تا پایان تیرماه برای جذب اعتبارات ابلاغی به استان‌ها باقی مانده است، سیستم بانکی و دستگاه‌های اجرایی مرتبط مکلف هستند در معرفی متقاضیان و پرداخت تسهیلات اقدام فوری و لازم را انجام دهند.

وی با بیان اینکه روند پرداخت تسهیلات در بانک‌های دولتی تا حدودی مناسب است اما در بانک‌های خصوصی با خلأ جدی روبرو هستیم گفت: این بانک ها باید در مدت ۴۸ ساعت آینده درباره تعیین تکلیف کردن اعتبارات و پرداخت تسهیلات گزارش کاملی را به دبیرخانه کارگروه اشتغال استان ارائه کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای استانداری تاکید کرد: هیچگونه کم‌کاری از سوی هیچ یک از دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های عامل سیستان و بلوچستان در امر اشتغال پذیرفتنی نیست و مسئولیت متوجه مدیران این مجموعه‌ها است.

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان نیز در این جلسه گفت: رصد عملکرد دستگاه‌ها و بانک‌های دخیل در موضوع تسهیلات تبصره ۱۶ توسط اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بعنوان دبیرخانه کارگروه تخصصی اشتغال انجام می‌شود.

خلیل‌احمد سلامی افزود: پیرو جلسه وبیناری هفته گذشته معاون اقتصادی وزیر کشور، لازم است بانک‌های عامل نسبت به تشکیل پرونده متقاضیان معرفی شده برای دریافت تسهیلات اشتغال در فرصت باقیمانده تا پایان تیرماه اقدام کنند.

دبیر کارگروه تخصصی اشتغال استان ادامه داد: هم‌چنین برای تسریع در روند انجام کار، فرایند تشکیل پرونده و سایر مراحل اداری از سوی بانک‌ها به طریق دستی علاوه بر سامانه های مرتبط صورت گیرد.

کد خبر: 61790

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 11 =