لیگ ملت‌ها فرصت خوبی برای آشنایی با تفکرات آلکنو است

دریافت‌کننده ایرانی تیم والیبال اسکرابلچاتوف لهستان گفت: فکر می‌کنم رقابت‌های لیگ ملت‌ها فرصت خوبی برای آشنایی بازیکنان با تفکرات کادر فنی است.

میلاد عبادی پور در گفت و گو با آتیه آنلاین، در مورد شرایط تیم والیبال اسکرابلچاتوف در لیگ لهستان اظهار داشت: متاسفانه شرایط چندان خوبی نداریم، اما من به این تیم امیدوار هستم. کرونا و برخی دیگر مشکلات دست به دست هم داد تا امسال نتوانیم همچون سال های گذشته در جمع مدعیان باشیم. امسال بد شانسی هم گریبانگیر تیم ما شد و به همین دلیل کمی از شرایط ایده آل فاصله گرفتیم، اما کادر فنی و بازیکنان اتحاد و رفاقت خوبی دارند و همین موضوع به ما کمک می کند تا هرچه زودتر بتوانیم به روزهای خوب بازگردیم. 


وی در مورد عملکرد خودش در رقابت های سال جاری، گفت: خوشبختانه با وجود شیوع کرونا و سختی هایی که وجود داشت من توانستم آمادگی خودم را حفظ کنم و عملکرد خوبی دارم. تمام تلاشم را به کار خواهم گرفت تا این روند را حفظ کنم و بتوانم بیشتر از گذشته به تیم کمک کنم. خوشبختانه با وجود اینکه در چند بازی تیم مان با بدشانسی نتیجه را به حریفان واگذار کرده، اما من نمایش خوبی داشتم و جز بهترین بازیکنان زمین شدم.


دریافت کننده ایرانی تیم والیبال اسکرابلچاتوف درخصوص رقابت های المپیک خاطرنشان کرد: المپیک میدان بزرگی است و تمام حریفان برای کسب بهترین نتیجه پا به این میدان می گذارند. شرایط تمام تیم ها با توجه به شیوع ویروس کرونا شبیه به هم است و هیچ تیمی کارش را هنوز شروع نکرده است، اما لیگ کشورهای مختلف از جمله ایران با وجود سختی هایی که وجود دارد در حال برگزاری است. 


عبادی پور افزود: بازیکنان لژیونر هم در تیم های خود عملکرد خوبی داشته اند و این می تواند تیم ملی را در رقابت های المپیک به کسب بهترین نتیجه امیدوار کند. از طرفی تکلیف کادر فنی هم مشخص شده و قرار است یک مربی بزرگ به نام آلکنو تیم ملی را در مسابقات پیش رو هدایت کند.


وی درمورد انتخاب ولادیمیر آلکنو به عنوان سرمربی تیم ملی والیبال ایران خاطرنشان کرد: آلکنو بین مربیان والیبال شناخته شده و رزومه وی هم مشخص است. او یک دستیار قدرتمند به نام توتولو هم دارد که همیشه به وی کمک کرده است. فکر می کنم فدراسیون والیبال انتخاب خوبی کرده و با گذشت زمان بازیکنان می توانند با تفکرات آلکنو آشنا شوند. رقابت های لیگ ملت ها فرصت خوبی برای کادر فنی و بازیکنان خواهد بود تا بیشتر با هم آشنا شوند و برای قرار گرفتن تیم ملی در بهترین مکان المپیک تلاش کنند.


دریافت کننده تیم ملی والیبال ایران در پایان گفت: برای همه مردم جهان از جمله مردم شریف ایران آرزوی سلامتی می کنم و امیدوارم هرچه زودتر شر ویروس کرونا از جهان کنده شود. همچنین برای تمام بازیکنان هم آرزوی سلامتی می کنم و امیدوارم که در سال منتهی به المپیک بازیکنی دچار مصدومیت نشود.
 

کد خبر: 6170

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 4 =