برگزاری همایش جوانی جمعیت و فرزندآوری در مدیریت درمان تامین‌اجتماعی کرمانشاه

همایش جوانی جمعیت و فرزندآوری در سالن اجتماعات بیمارستان حضرت معصومه(س)کرمانشاه و با حضور مدیران و کارکنان مدیریت درمان تامین‌اجتماعی استان برگزار شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین‌اجتماعی استان کرمانشاه، مدیر درمان تامین‌اجتماعی استان کرمانشاه در این همایش بیان کرد: موضوع جمعیت، از مباحث مهم اجتماعی و اقتصادی در هر جامعه بوده و جمعیت از نظر ساخت، ترکیب و توزیع، مولفه‌های اقتدار و استحکام ساخت درونی هر جامعه به شمار می رود .

میثم حجتی پور افزود: توان علمی و منابع مادی و غیرمادی هر جامعه بدون درنظر گرفتن جمعیت معنادار نیست زیرا انسان‌ها هستند که می‌توانند سرمایه‌ها را به کار گرفته و آن را به ارزش افزوده تبدیل کنند.

وی با بیان اینکه حفظ تعادل و پویایی ساختار جمعیت، اساسی‌ترین عامل در برنامه‌ریزی توسعه است بیان کرد: افزایش میانگین سنی جمعیت از مشکلاتی است که پیشرفت هر جامعه را با رکود مواجه می‌سازد و هرچقدر هرم سنی جمعیتی قاعده بزرگتری داشته باشد با افزایش نسل جوان مولد در کنار پیشکسوتان سنی با تجربه، موفقیت در جامعه بیشتر خواهد بود .

در این مراسم از کارکنان مدیریت درمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه که در سال گذشته صاحب فرزند شده و یا ازدواج کرده بودند بااهدای هدایایی تجلیل شد .

کد خبر: 61051

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 2 =