تحقق بیش از ۱۰۰ درصدی تعهد اشتغال اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان البرز

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان البرز از تحقق بیش از ۱۰۰ درصدی تعهد اشتغال این اداره کل در استان خبر داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای استان البرز، بهزاد غفاری با اعلام این خبر افزود: بر اساس برش استانی برنامه اشتغال، تعهد اشتغال اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای البرز در سال گذشته، هزار نفر بود که زمینه اشتغال هزار و ۱۷۹ نفر فراهم و در سامانه رصد اشتغال کشور ثبت شده است.

غفاری افزود: با عنایت به سیاست‌های کلی اشتغال ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر ایجاد فرصت‌های شغلی پایدار و تاکید دولت مردمی به افزایش رشد اقتصادی، کاهش نرخ بیکاری، ایجاد و تثبیت اشتغال، اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان البرز طبق تعهدات ابلاغی، زمینه اشتغال هزار و ۱۷۹ نفر از شهروندان استان را در سال گذشته فراهم کرد.

وی با بیان اینکه تعهد اشتغال اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان البرز در سال ۱۴۰۲، هزار و۵۰۰ نفر ابلاغ شده است گفت: برنامه‌ریزی لازم برای انعقاد تفاهم‌نامه‌های آموزشی با مجموعه‌های صنعتی و آموزشی استان برای تحقق این مهم صورت گرفته است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان البرز ادامه داد: اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان البرز با هفت مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای دولتی و بیش از ۴۵۰ آموزشگاه آزاد فنی و حرفه‌ای در شاخه‌های صنعت، خدمات، کشاورزی و فرهنگ و هنر به ارائه آموزش‌های مهارتی به اقشار مختلف استان می‌پردازد.

کد خبر: 61010

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 6 =