اختصاص بیش از ۱۳۳ میلیارد تومان اعتبار مشاغل خانگی به سیستان و بلوچستان

معاون اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان از اختصاص ۱۳۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان اعتبار مشاغل خانگی به استان در سال ۱۴۰۲ خبر داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان، کمیته فنی ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی سیستان و بلوچستان به منظور بررسی وضعیت معرفی متقاضیان و پرداخت تسهیلات به ریاست «محمد عزت یار» معاون اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مدیران و نمایندگان بانک های عامل برگزار شد.

عزت‌یار گفت: ۱۳۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان در سال جاری به سیستان و بلوچستان برای پرداخت تسهیلات قرض الحسنه مشاغل خانگی ابلاغ شد که به صورت انفرادی و کارفرمایی در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه بانک‌های عامل در پرداخت این تسهیلات، توسعه تعاون، رفاه کارگران، پست بانک، ملی، صادرات، تجارت، ملت و مهر ایران هستند افزود: تسهیلات با اولویت به طرح‌هایی پرداخت خواهد شد که منطبق بر ظرفیت‌های منطقه‌ای و مورد تایید دستگاه اجرایی مرتبط بوده و متقاضیان آماده ورود به بازار و دارای مجوز مشاغل خانگی باشند.

معاون اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان بیان کرد: سقف فردی تسهیلات قرض الحسنه اشتغالزایی به مبلغ یک هزار و ۵۰۰ میلیون ریال و سقف کارفرمایی به ازای بکارگیری تعداد افراد تحت پوشش متناسب با سقف فردی، حداکثر تا مبلغ چهل هزار میلیون ریال تعیین شده است.

وی یادآور شد: متقاضیان برای استفاده از تسهیلات مشاغل خانگی می بایست در سامانه https://smkh.mcls.gov.ir/ نام‌نویسی کنند.

کد خبر: 60954

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 4 =