بهره‌برداری از دستگاه رادیولوژی دیجیتال پلی‌کلینیک سوم خرداد خرمشهر

با حضور مدیردرمان تامین‌اجتماعی خوزستان و نماینده مردم خرمشهر و مینوشهر در مجلس شورای اسلامی، دستگاه رادیولوژی دیجیتال پلی کلینیک سوم خرداد خرمشهر به بهره‌برداری رسید.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین‌اجتماعی خوزستان، به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر، با حضور هدایت‌اله عبدی‌زاده؛ مدیر درمان تامین‌اجتماعی خوزستان، لفته احمدنژاد؛ نماینده مردم خرمشهر و مینوشهر در مجلس شورای اسلامی، نادر عمیدزاده؛ فرماندار خرمشهر، رضا حسینی؛ شهردار، مریم باقری؛ رئیس بیمارستان ۱۷ شهریور آبادان و جمعی از کارکنان پلی‌کلینیک سوم خرداد، دستگاه رادیولوژی دیجیتال و دستگاه عکسبرداری دیجیتال فک و صورت (OPG) این مرکز افتتاح شد.

عبدی‌زاده ضمن تبریک سالروز آزادسازی خرمشهر گفت: مردم خرمشهر سزاوار بهترین خدمات هستند و هر چه تلاش کنیم بازهم برای این مردم کم است. تلاش ما ایجاد رضایت‌مندی بیشتر بیمه‌شدگان و مردم خوب خرمشهر و مینوشهر است.

مدیردرمان تامین‌اجتماعی خوزستان به بهره‌برداری از دستگاه رادیولوژی دیجیتال ستون زمینی اشاره کرد و گفت: بهره‌گیری از این سیستم دیجیتال که قابلیت حجم بالای خروجی تصاویر بهتر و با کیفیت را دارد، سبب تسریع و دقت در روند تشخیص بهتر و ارائه خدمات درمانی به مراجعان و بیماران می‌شود.

وی افزود: میزان مصرف کم برق، کاهش اشعه دریافتی بیمار، کیفیت فوق‌العاده بالای تصاویر و همچنین صرف هزینه‌های جانبی کمتر مانند فیلم از جمله ویژگی‌های دستگاه پیشرفته مذکور است که در کاهش بار هزینه‌ای مرکز نقش موثری خواهد داشت.

عبدی‌زاده ادامه داد: با تجهیز مرکز رادیولوژی پلی کلینیک سوم خرداد به سیستم پکس، علاوه بر امکان بارگذاری نتایج و تصاویر گرفته شده توسط این دستگاه بر روی سی دی، امکان ارسال تصاویر به صورت الکترونیکی در درون مرکز و یا به خارج از آن فراهم می‌شود.

مدیردرمان تامین‌اجتماعی خوزستان بیان کرد: دستگاه جدید رادیولوژی پلی کلینیک سوم خرداد خرمشهر، با اعتباری بالغ بر ۱۶ میلیارد ریال خریداری، راه اندازی و به بهره برداری رسید.

در این آیین نماینده مردم خرمشهر و مینوشهر در مجلس شورای اسلامی خواهان شبانه‌روزی کردن خدمات داروخانه، جذب پزشک متخصص در این پلی کلینیک و ایجاد یک درمانگاه در منطقه کوت شیخ در شرق رودخانه کارون شدند تا مردم جهت دریافت خدمات درمانی دچار زحمت نشوند.

در پایان به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر از کارکنان فرزند شهید و ایثارگران دفاع مقدس پلی کلینیک سوم خرداد خرمشهر با اهداء لوح و هدیه، تقدیر شد.

کد خبر: 60594

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 11 =