بهره‌مندی بیش از ۳۰۲ هزار نفر ساعت از آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در صومعه‌سرا

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای میرزا کوچک صومعه‌سرا گفت: در سال ۱۴۰۱ مجموعا ۳۰۲ هزار و ۷۷۷ نفر ساعت از آموزش‌های مهارتی و فنی و حرفه‌ای بهره‌مند شده‌اند.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط‌عمومی آموزش فنی و حرفه‌ای استان گیلان، اکبر دانش‌پژوه، مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای میرزا کوچک صومعه‌سرا را از مراکز ۲۲گانه اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای گیلان دانست و گفت: این مرکز بر اساس رسالت و سیاست‌های خود فعالیت‌هایش را در دو بخش دولتی و غیردولتی با هدف ارتقای سطح علمی و عملی افراد برگزار می‌کند.

وی با بیان اینکه فعالیت‌های این مرکز با هدف افزایش توانمندی‌های علمی و عملی و تربیت نیروی انسانی ماهر برای متقاضیان جویای کار است افزود: این مرکز در چند خوشه صنعت، خدمات و کشاورزی، فرهنگ و هنر آموزش‌های رایگان همراه با ارائه مدرک بین‌المللی را دربخش دولتی در چندین کارگاه اعم از جوشکاری، اتومکانیک، تراشکاری، برق، لوازم خانگی وبرودتی، تاسیسات، برق والکترونیک، کشاورزی، فناوری اطلاعات و مالی بازرگانی و... انجام می‌دهد.

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای میرزاکوچک صومعه‌سرا گفت: در سال ۱۴۰۱ مجموعا ۳۰۲ هزار و ۷۷۷ نفر ساعت از آموزش‌های مهارتی و فنی و حرفه‌ای بهره‌مند شده‌اند.

دانش‌پژوه با اشاره به گروه‌های هدف آموزش داده شده بیان کرد: آموزش‌های این سازمان برای سربازان وظیفه، دانش‌آموختگان و فارغ‌التحصیلان دانشگاهی، دانش‌آموزان، دانشجویان، زنان خانه‌دار، سرپرست خانوار، زندانیان، ساکنین سکونت‌گاه‌های غیررسمی، ساکنین مناطق روستایی، شاغلین بنگاه‌های اقتصادی، متقاضیان مهارت‌آموزی، مشمولان بیمه بیکاری و معتادین بهبودیافته است.

کد خبر: 60421

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 8 =