کلنگ‌زنی ساختمان بخش دیالیز بیمارستان تامین‌اجتماعی عسلویه

آیین کلنگ زنی بخش دیالیز بیمارستان حضرت نبی اکرم (ص) عسلویه با حضور مدیرکل درمان مستقیم سازمان تامین‌اجتماعی برگزار شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین‌اجتماعی استان بوشهر، بخش دیالیز بیمارستان حضرت نبی اکرم(ص )عسلویه در مراسمی با حضور ناقوسی، مدیرکل درمان مستقیم سازمان تامین اجتماعی، اسماعیلی مدیردرمان تامین‌اجتماعی استان بوشهر و تنی چند از مقامات شهرستان عسلویه برگزار شد.

ناقوسی در این مراسم با اشاره به توجه ویژه سازمان در ارایه خدمات درمانی به بیمه‌شدگان گفت: با وجود محدودیت‌های منابع، اولویت سازمان ارایه خدمات درمانی مطلوب و شایسته به جامعه هدف است.

مدیرکل درمان مستقیم سازمان تامین‌اجتماعی افزود: سازمان تامین‌اجتماعی متولی امر درمان در کشور نیست اما هر کجا نسبت به ارایه خدمات درمانی اقدام کرده، تمام تلاش خود را کرده است تا این خدمت به بهترین شکل ممکن در اختیار جامعه مخاطب قرار گیرد.

ناقوسی درباره احداث بخش دیالیز بیمارستان حضرت نبی اکرم(ص) عسلویه گفت: ساختمان بخش دیالیز این بیمارستان در زمینی به مساحت ۳۰۰ مترمربع توسط شورای شهر عسلویه و با مشارکت خیرین ساخته می‌شود و پس از آن توسط سازمان تامین‌اجتماعی مجهز به تجهیزات و نیروی انسانی تخصصی خواهد شد.

وی افزود: مدت زمان احداث بخش دیالیز بیمارستان تامین‌اجتماعی عسلویه ۱۵ ماه است و سپس عملیات بهره‌برداری از سوی درمان تامین‌اجتماعی بوشهر آغاز می‌شود.

کد خبر: 60117

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 2 =