انعقاد تفاهم‌نامه آموزشی بین اداره کل آموزش فنی‌وحرفه‌ای و اداره کل اوقاف کهگیلویه‌وبویراحمد

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کهگیلویه‌وبویراحمد از انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین این اداره کل و اداره کل اوقاف و امور خیریه استان خبر داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، نوراله هدایت در این‌باره گفت: اجرای این تفاهم‌نامه با هدف اجرای طرح‌شمیم، خدمت در جوار بقاء متبرکه در جهت ایجاد اشتغال پایدار با مهارت‌آموزی اقشار آسیب پذیر انجام شد.

وی به مفاد این تفاهمنامه اشاره کرد و گفت : با اجرای این تفاهم‌نامه، بهره‌گیری از ظرفیت‌های مشترک در ارتقاء سطح مهارت متقاضیان مهارت‌آموزی جامع، توانمندسازی و ارتقاء مهارت‌آموزی به جامعه هدف، کمک به ایجاد اشتغال پایدار و در راستای کمک به خانواده‌های کم‌بضاعت و زنان سرپرست‌خانوار و جهت ایجاد شغل و حرفه‌آموزی به افراد جویای کار و اجرای طرح شمیم در جوار امامزادگان امکان پذیر است.

هدایت با بیان این که اجرای این طرح برای توانمندسازی افراد هر منطقه و محله در حوزه مهارت‌آموزی است بیان کرد: در این طرح همه آحاد مردم می‌توانند با هر شرایط سنی در این دوره‌ها شرکت کنند و با حرفه‌آموزی در هر رشته‌ای که علاقمند هستند برای خود کسب و کار خانگی راه‌اندازی کنند.

مدیرکل آموزش فنی حرفه‌ای استان در ادامه این خبر گفت: انجام نیازسنجی آموزشی و شناسایی شغل و شایستگی مورد نیاز با توجه به هرمنطقه، فراهم کردن زمینه آموزش و مکان، جذب کارآموز از اقشار مختلف مردمی در امامزادگان، مهارت افزایی و توانمندسازی جوانان و زنان سرپرست خانوار و افراد جویای کار، فعال‌سازی کارگاه‌های آموزشی در امامزاده‌ها با توجه به تغییرات فصلی، برنامه‌ریزی و برگزاری دوره‌های آموزشی مورد نیاز و متناسب با ظرفیت موجود، در اختیار قراردادن فضاها و کارگاه‌ها جهت برگزاری دوره‌های آموزشی از مصوبه‌های جلسه انقعاد تفاهم‌نامه همکاری آموزشی بین دو دستگاه است.

کد خبر: 60090

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 8 =