آغاز کلنگ‌زنی بخش آنژیوگرافی و اورژانس بیمارستان رسول اکرم (ص) رشت در سال ۱۴۰۲

مدیردرمان تامین‌اجتماعی استان گیلان از طراحی و آغاز پروژه بخش آنژیوگرافی و اورژانس بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) رشت در سال ۱۴۰۲ خبر داد.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط‌عمومی مدیریت درمان تامین‌اجتماعی استان گیلان، حسین ابراهیمی، مدیر درمان تامین‌اجتماعی استان به همراه جبار کوچکی‌نژاد، نماینده مردم رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی با حضور در برنامه تلویزیونی درمسیر توسعه، شبکه باران گفت: با ساخت اورژانس جدید در بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) رشت، تعداد تخت‌های اورژانس به ۳۰ تخت افزایش خواهد یافت.

وی افزود: برای ارتقای خدمات درمانی، برنامه‌های بلندمدت و کوتاه‌مدت مهمی تنظیم شده است که راه‌اندازی بیمارستان شهید املاکی کومله لنگرود در همین راستا بوده است.

ابراهیمی اظهار امیدواری کرد: امسال کلنگ ساخت درمانگاه تخصصی و فوق تخصصی و اورژانس و آنژیوگرافی بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) به زمین زده خواهد شد.

وی تاکید کرد: با دریافت سند بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) پیگیر ساخت مجتمع رفاهی برای بازنشستگان و مستمری‌بگیران در محوطه بیمارستان که پیش‌تر مصوبه آن از سازمان دریافت شده بود خواهد بود.

مدیردرمان تامین‌اجتماعی استان با بیان اینکه تلاش‌های زیادی برای به روزرسانی پرداخت‌های طرف‌های قرار داد شده است گفت: معوقات سازمان به طرف‌های قرار داد نسبت به سال گذشته، سه ماه کاهش یافته است، انتظار داریم با تلاش‌هایی که در حال انجام است این مدت به حداقل ممکن برسد.

کوچکی‌نژاد، نماینده مردم رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی در این گفتگوی تلویزیونی بیان کرد: استان گیلان نیازمند توسعه فضاهای درمانی است به همین منظور باید از وزارتخانه‌ها و سازمان‌های دیگر هم بخواهیم همچون سازمان تامین‌اجتماعی در ساخت و توسعه فضای درمانی اقدام کند.

وی در ادامه خواهان توسعه بیمارستان حضرت رسول اکرم(ص) از ۲۰۰ تخت به ۵۰۰ تخت شد.

کد خبر: 59999

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 3 =