تعداد بیمه‌شدگان تامین اجتماعی از ۱۵ میلیون گذشت

سازمان تامین اجتماعی با انتشار آماری جزئیات وضعیت بیمه شدگان این سازمان در آذر ماه سال ۱۴۰۱ را منتشر کرد که این گزارش نشان می دهد تعداد کل بیمه شدگان این سازمان در پایان آذر ماه به ۱۵ میلیون و ۴۷۱ هزار و ۵۳۳ نفر رسیده که در قیاس با اسفندماه سال ۱۴۰۰ رشدی ۲.۳ درصدی داشته است.

به گزارش آتیه آنلاین، سازمان تامین اجتماعی به تفکیک ماه تعداد بیمه‌شدگان این سازمان را اعلام می‌کند که در گزارش اخیر منتشر شده از سوی این سازمان وضعیت ۹ ماهه سال ۱۴۰۱ مشخص شده و آمارها تا پایان آذر ماه ۱۴۰۱ به‌روزرسانی شده است.

براین اساس تعداد افرادی که جزو بیمه‌شدگان اجباری محسوب می‌شوند افزایشی سه درصدی نسبت به اسفند ماه سال ۱۴۰۰ و رشدی ۰.۶ درصدی نسبت به آبان ماه ۱۴۰۱ داشته و بدین ترتیب تعداد بیمه‌شدگان اجباری این سازمان به ۱۰ میلیون و ۷۶۰ هزار و ۶۴۲ نفر رسیده است.

در حوزه بیمه اختیاری آمارهای آذرماه گویای رشدی یک درصدی در قیاس با آبان ماه سال ۱۴۰۱ است و نشان می‌دهد ۶۹۲ هزار و ۸۲۴ نفر به شکل اختیاری بیمه شده‌اند که البته این رقم نسبت به اسفند ماه سال ۱۴۰۰ کاهشی ۶.۵ درصدی داشته است.

افرادی که در قالب حرف و مشاغل آزاد بیمه شده‌اند در این مدت به یک میلیون و ۶۵۶ هزارو ۳۶۴ نفر رسیده که این رقم نسبت به ماه قبل آن رشدی ۲.۵ درصدی و نسبت به اسفند ماه سال قبل رشدی ۱۰.۷ درصدی را نشان می‌دهد که گویای اقبال متولیان مشاغل آزاد به خدمات تامین اجتماعی است.

جدول زیر وضعیت بیمه شدگان تا پایان آذرماه را به تفکیک نشان می دهد:

تعداد بیمه‌شدگان تامین اجتماعی از ۱۵ میلیون گذشت

کد خبر: 59957

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 7 =