واگذاری ۶۷۰ واحد مسکونی مددجویی در لرستان

مدیرکل بهزیستی لرستان گفت: طی سال گذشته ۶۷۰ واحد مسکونی مددجویی احداث و واگذار شد که نسبت به سال گذشته از افزایش ۳۰ درصدی برخوردار بوده است.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط عمومی و پایگاه اطلاع رسانی بهزیستی استان لرستان، همایون عمودی‌زاده با اشاره به پرداخت بخشی از مطالبات معوق پرسنل به مبلغ ۳.۳ میلیارد ریال در سنوات قبل، بیان کرد: پرداخت ۸۰۰ میلیارد ریال کمک بلاعوض در بحث مسکن مددجویان و احداث و واگذاری ۶۷۰ واحد مسکونی مددجویی که نسبت به سال گذشته از افزایش ۳۰ درصدی برخوردار بوده است فعالیت ما در بهزیستی لرستان بود.

وی تبدیل وضعیت ۲۶ نفر از نیروهای قراردادی و خرید خدمت اورژانس اجتماعی مشمول قانون ایثارگری به صورت استخدام رسمی را از دیگر فعالیت‌های این سازمان در سال گذشته دانست.

مدیرکل بهزیستی لرستان افزود: دیگر فعالیت ما تامین اعتبار برای ۱۹ نفر از افرادی که در آزمون استخدامی سنوات گذشته پذیرفته شده بودند، با همکاری و تعامل با سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان است.

عمودی‌زاده در ادامه گفت: همچنین انعقاد تفاهم‌نامه همکاری با آموزش و پرورش به منظور همکاری و تسهیل در اجرای طرح پیشگیری از تنبلی چشم را در سال گذشته داشتیم.

کد خبر: 59913

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 3 =