تجلیل از ماماها و کارکنان آزمایشگاهی نمونه تامین اجتماعی استان البرز

آیین تجلیل از ماماها و کارکنان آزمایشگاهی نمونه مدیریت درمان تامین اجتماعی استان البرز با حضور مدیردرمان و روسای مراکز درمانی این استان برگزار شد.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان البرز، مراسم تجلیل از ماماها و کارشناسان علوم آزمایشگاهی نمونه مراکز درمانی تامین اجتماعی استان البرز با حضور مدیردرمان، معاونین، روسای مراکز درمانی، تعدادی از کارشناسان ستاد، ماماها و کارکنان آزمایشگاه‌های مراکز درمانی تامین اجتماعی استان البرز در محل سالن کنفرانس مدیریت درمان تامین اجتماعی این استان برگزار شد .

در این مراسم داریوش طاهرخانی با اشاره به سیاست‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در رابطه با جوانی جمعیت گفت: یکی از مهمترین وظایف ما در حوزه درمان لزوم همکاری لازم با وزارت بهداشت درمان و آموزشی پزشکی و انجام اقدامات لازم در مورد جوانی جمعیت و حمایت از خانواده است و در این راه وظایف همکاران حوزه درمان به ویژه همکاران مامایی بسیار مهم و سنگین است. توجه به اهمیت و شرایط روحی و روانی و افسردگی‌های مادران و مراقبت‌های پس از زایمان اقدامات بسیار مهمی است که همواره باید در دستور کار همکاران زحمتکش و تلاشگر ماما قرار گیرد .

طاهرخانی همچنین در ادامه این مراسم به جایگاه علوم آزمایشگاهی و خدمات کارکنان این بخش اشاره و بیان کرد: نقش بسیار مهم کارکنان علوم آزمایشگاهی در حوزه بهداشت و درمان در زمینه تشخیص، مراقبت، کنترل و پیشگیری از انواع بیماری‌ها انکارناپذیر است. چرا که با تشخیص و اقدام به موقع علاوه بر درمان موثر بیماری‌ها از هزینه‌های بسیاری جلوگیری می‌شود . از این رو لازم است به نقش و جایگاه کارکنان آزمایشگاهی توجه ویژه و خاصی صورت گیرد و ما هم قدردان زحمات این همکاران هستیم .

مدیردرمان تامین اجتماعی استان البرز افزود: در بازدید مدیرکل درمان مستقیم سازمان تامین اجتماعی از مراکز درمانی استان البرز، با وجود ساختار نامناسب و محدودیت‌های فیزیکی، عملکرد استان را بسیار مطلوب عنوان کرد و این نتایج حاصل عملکرد خوب کارکنان استان است و همه کارکنان ما در استان نمونه هستند ولی به‌دلیل محدودیت‌های اداری، شاخص‌های کمی تعریف شده و سهمیه‌های تعیین شده برای استان، امکان انتخاب کارکنان نمونه بیشتری میسر نیست.

طاهرخانی در بخش دیگری از صحبت‌های خود به شیوه ارزیابی استان و دریافت مزایای انگیزشی کارکنان اشاره کرد و گفت: بر اساس سیستم ارزیابی جدید سازمان، مزایای انگیزشی بر اساس عملکرد کارکنان استان تعریف شده و ما نیز در این راستا به سمت پرداخت علامت محور مزایای انگیزشی حرکت خواهیم کرد و افرادی که تلاش و فعالیت مضاعفی دارند بیشتر مورد توجه و حمایت قرار خواهند گرفت .

در این مراسم تعدادی از کارکنان مامایی و علوم آزمایشگاهی استان نسبت به بیان نقطه نظرات و درخواست‌های خود پرداختند و در پایان مراسم نیز با اهدای لوح تقدیر از تعدادی از کارکنان نمونه علوم آزمایشگاهی و ماماهای نمونه مراکز درمانی تامین اجتماعی استان البرز تجلیل شد.

کد خبر: 59872

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 13 =