نشست مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان با مدیرعامل منطقه آزاد چابهار

نشست مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان سیستان و بلوچستان با مدیرعامل منطقه آزاد چابهار به منظور توسعه کسب‌وکار کارجویان و توانمندسازی شاغلین بخش صنعت برگزار شد.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان سیستان و بلوچستان، این نشست به منظور توسعه کسب‌وکار و فراهم‌کردن زمینه اشتغال کارجویان و توانمندسازی شاغلان بخش صنعت و تربیت نیروی کار ماهر سازمان منطقه آزاد با حضور جلیل شهریاری، مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان، نارویی، رئیس آموزش و حرفه‌ای چابهار، امیر مقدم، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار، ریگی، معاونت فرهنگی منطقه آزاد و بادپا، سرپرست دانشگاه بین‌المللی منطقه آزاد چابهار در دفتر مدیرعامل منطقه آزاد چابهار برگزار شد.

شهریاری مهارت‌آموزی را از شاخص‌های توسعه پایدار خواند و افزود: تقویت و تکامل توانایی‌‏ها و مهارت‏‌های جوانان این منطقه خطر بیکاری را کاهش و در نتیجه وضعیت اشتغال، اقتصادی و معیشتی مردم را در سواحل مکران بهبود خواهد بخشید.

در این جلسه، رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار با اعلام حمایت کامل از خدمات عمومی و مردمی خواستار همراهی و تعامل بیش‌از پیش با اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان در این زمینه شد.

وی در ادامه افزود: منطقه آزاد چابهار در سال جدید برای گام برداشتن در مسیر تحقق شعار سال و برنامه‌ریزی برای ورود به عرصه صنایع سنگینی همچون فولاد، پتروشیمی، آب‌شیرین‌کن‌ها و ... ، قصد دارد با پرورش مهارت‌های تخصصی در نیروهای بومی، با ایجاد اشتغال پایدار، در مسیر تحول اقتصادی و توسعه‌ای گام بردارد. از همین رو، یکی از سیاست‌های سازمان منطقه آزاد چابهار بر فراهم‌سازی امکان ایجاد اشتغال برای دانشجویان دانشگاه بین‌المللی چابهار در صنایع و مشاغل آینده همکاری گسترده با اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان سیستان و بلوچستان است.

در پایان مقرر شد در منطقه آزاد چابهار مکانی برای آموزش‌های مهارتی رشته جوش حوزه پتروشیمی به مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای چابهار واگذار شود.

کد خبر: 59816

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 12 =