نقش حیاتی همکاران ماما در حفظ سلامت مادر و نوزاد

مدیر درمان تامین‌اجتماعی استان سمنان در مراسمی که به مناسبت روز جهانی ماما در بیمارستان شفای این استان برگزار شد از نقش حیاتی همکاران ماما در حفظ سلامت مادر و نوزاد یاد کرد.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین‌اجتماعی استان سمنان، محمدکاظم امیدیان،مدیر درمان تامین‌اجتماعی استان سمنان در مراسم گرامیداشت روز ماما که به همت و میزبانی کارکنان بخش زایشگاه بیمارستان شفا در این مرکز برگزار شد، ضمن تبریک این روز به همکاران ماما گفت: همکاران ماما نقش محوری درحفظ سلامت مادران و نوزادان داشته و ارزش و اهمیت کارشان آنچنان بالاست که خلق ماندگارترین و زیباترین لحظه زندگی یعنی تولد نوزاد به دست ماما رقم می‌خورد.

وی روز جهانی ماما را فرصت مناسبی برای توجه هر چه بیشتر به جایگاه و اهمیت حرفه مامایی در ارتقای سلامت خانواده و تامین سلامت جامعه دانست و با تاکید بر لزوم برنامه‌ریزی منسجم در راستای بهبود شاخص‌های سلامت مادران و نوزادان گفت: تلاش شبانه‌روزی همکاران ماما در حفظ سلامت همزمان مادر و نوزاد ستودنی است.

امیدیان با اشاره به مشکلات موجود در فضای فیزیکی بخش لیبر بیمارستان بیان داشت: خوشبختانه پیشرفت فیزیکی احداث بلوک جدید زایمان در وضعیت مطلوبی بوده و با بهره‌برداری از این بخش، خدمات با شرایط بهتر و مطلوب تر به بیمه‌شدگان ارائه خواهد شد.

مدیر درمان تامین‌اجتماعی استان سمنان، همچنین با قدردانی از پزشکان متخصص زنان و زایمان از اهتمام ویژه بیمارستان در ترویج و توسعه زایمان طبیعی قدردانی نمود.

در این مراسم که با حضور ریاست بیمارستان، مسئولین ستادی و بیمارستان همراه بود، از سرکارخانم سیده فاطمه شاهورانی، ماما نمونه مدیریت درمان استان با اهداء گل و لوح تقدیر تجلیل شد.

کد خبر: 59766

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 1 =