سنت‌شکنی به شیوه‌ی شهر خودرو

با وجود اینکه تیم شهر خودرو نتایج ضعیفی کسب کرده است اما مدیران این تیم کماکان به حمایت از سرمربی خود می‌پردازند.

به گزارش آتیه آنلاین، در ادامه مسابقات لیگ برتر فوتبال، تیم شهرخودرو این هفته نیز مقابل حریف خود تن به شکست داد تا روند شکست‌ها وناکامی‌های تیم سید مهدی رحمتی در لیگ همچنان ادامه پیدا کند. این بار شهر خودرو در دیدار با تیم مسجد سلیمان با حساب ۳ بر صفر تن بهشکست داد تا جایگاهش در جدول رده بندی بدتر از قبل بشود.

برخی ها بر این باور بودند که این باخت صدای مدیران باشگاه شهر خودرو را درآورده و رحمتی در آستانه برکناری قرار بگیرد. اتفاقی که ازابتدای لیگ برتر تا کنون برای بسیاری از تیم‌ها رخ داده است. اما این پیش بینی‌ها درست از آب در نیامد و مدیران شهر خودرو نشان دادند که بهرحمتی اعتقاد دارند و تصمیم دارند که به این مربی همچنان اعتماد کرده و منتظر بهتر شدن شرایط این‌ تیم در جدول رده بندی شوند.

در واقع فرهاد حمیداوی مالک باشگاه شهرخودرو به فکر تغییر یا تقویت کادرفنی نیفتاد و تصمیم گرفت هدایت تیمش همچنان بر عهده رحمتی ودستیارانش باشد.

**سیدعباسی: تیم جوان شده و باید صبور باشیم!

در همین راستا و در شرایطی که شهر خودرو در وضعیت بحرانی قرار دارد، معاون اجرایی باشگاه گفت‌وگویی ترتیب داد و در این باره گفت: «تیمما نسبت به فصل‌های قبل تغییرات زیادی داشته و بسیار جوان شده و در حال حاضر نباید توقعات گذشته را از این تیم داشت. بازیکنان جوانتیم‌مان کم‌کم به مرز پختگی می‌رسند، هر چند ما در اوایل فصل تاوان همین جوانی تیم را دادیم و شاید هم در آینده باز هم این اتفاق رخ بدهد. بااین وجود به کادر فنی تیم و شخص رحمتی ایمان داریم و از او به شکل کامل حمایت می‌کنیم.

هیأت مدیره و مدیرعامل باشگاه از نتایج رضایت کامل ندارند اما این مسأله باعث نشده تا آنها از سرمربی تیم حمایت نکنند چرا که می‌دانندرحمتی با تمام وجود کارش را انجام می‌دهد و از جانش مایه می‌گذارد و بارها هم عنوان کرده‌اند که رحمتی تا پایان قرارداد ٣ ساله‌اش سرمربیشهرخودرو خواهد بود. برخی از بازیکنان تیم هم باید این مسأله را بدانند که تلاش‌شان را بیشتر کنند و توقعات را از خودشان برآورده کنند.»

**اخبار برخی رسانه‌ها حاصل توهمات‌شان است

سیدعباسی همچنین به اخبار برخی رسانه‌ها درخصوص در خصوص مباحث مالی شهرخودرو اشاره کرد ‌و گفت: «برخی مواقع برخی رسانه‌ها کهحساب‌شان از اهالی خبر و رسانه‌های پاک و زحمتکش جدا است اخباری را منتشر می‌کنند که فقط در توهمات نویسندگان متوهم خودشان زاییدهمی‌شود. قطعاً باشگاه شهرخودرو از آنها شکایت می‌کند تا یاد بگیرند اگر در رابطه با باشگاه شهرخودرو قصد انتشار خبر دارند، آن را با منبعمنتشر کنند و شایعه‌پراکنی نکنند. مردم خراسان و هواداران پرشور شهرخودرو کاملاً درک می‌کنند که شهرخودرو برنامه بلندمدت دارد تا این تیمسال‌ها به عنوان نماینده خراسان در لیگ برتر حضور داشته باشد.

حمیداوی به عنوان مالک باشگاه از جیبش هزینه می‌کند تا تیم شهر امام رضا (ع) با مشکلی روبه‌رو نباشد اما برخی گویا به دنبال مسائلشخصی خودشان هستند. من با قاطعیت می‌گویم تیم ما در پایان فصل در جایگاه خوبی قرار می‌گیرد. ثبات در کادر فنی هدف اصلی مدیرانباشگاه است و باید با منطق درباره نتایج حرف بزنیم.»

**حمایتی بی‌تکرار در لیگ برتر

صحبت‌های سیدعباسی و واکنش به حضور و ادامه همکاری رحمتی روی نیمکت شهرخودرو اتفاق خوبی است که در لیگ برتر فوتبال ایران کمترشاهد آن بودیم. مدیران باشگاه‌های لیگ برتری معمولا چنین واکنشی به نتایج ضعیف تیم‌شان ندارند و اولین اقدامی که پس از ناکامی تیم‌هابهذهنشان می‌رسد این است که مربی و کادر فنی خود را تغییر دهند. این بار اما شهرخودرو با حمایت از سرمربی جوان خود نشان داد اندیشهمتفاوتی دارد و دورنمای این تصمیم برایش بااهمیت تر از نتایج فعلی این تیم است. این سنت شکنی شاید آغاز روندی درست در لیگ برتر فوتبالباشد تا سایر مدیران هم به مربیان خود بیشتر فرصت دهند. با شرایط فعلی شهرخودرو تصمیم دارد رحمتی را سه سال در این تیم نگه دارد تابتواند از این تیم جوان، تیمی مقتدر بسازد. این شیوه رفتار بدون شک انگیزه کادر فنی را افزایش خواهد داد. حال باید منتظر ماند و دید در ادامهشهرخودرو به نتایج بهتری دست پیدا خواهد کرد یا خیر.

کد خبر: 5895

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 3 =