کسب نشان برنزین C۲ توسط شرکت توزیع داروپخش

سازمان‌های برتر ششمین جایزه ملی ۳۴۰۰۰ منابع انسانی روز سه‌شنبه نهم اسفند ۱۴۰۱ در دانشکده مدیریت دانشگاه تهران معرفی شدند.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از شستارسانه، آئین اختتامیه ششمین جایزه استاندارد مدیریت منابع انسانی به سازمان‌های رهسپار تعالی اهدا شد که تعداد ۱۸۳ سازمان مورد ارزیابی قرار گرفتند. ۳۲ سازمان موفق به دریافت جوایز سطح سیمین، برنزین و بلورین شدند.

شرکت توزیع داروپخش با طراحی و اجرای سیستم‌های انگیزشی و رفاهی و همچنین بازطراحی فرآیندهای حوزه سرمایه انسانی براساس استاندارد ۳۴۰۰۰ طی سال‌های اخیر، در این جایزه شرکت کرد و پس از تکمیل اظهارنامه و همچنین ارزیابی‌ها و برگزاری جلسات کانونی با کارکنان که توسط تیم ممیزی این استاندارد در بهمن ماه سال جاری انجام شد، با یک پله ارتقاء نسبت به سال گذشته موفق به دریافت نشان برنزین C۲ شد. لوح و تندیس جایزه به علوی مدیر منابع انسانی شرکت توزیع داروپخش اهدا شد.

در این دوره از جایزه شرکت‌های نفت پارس، پتروشیمی بندر امام و توزیع نیروی برق خراسان رضوی برنده جایزه سیمین در سطح B۴ شدند و سطح برنزین نیز به شرکت‌های آب منطقه‌ای آذربایجان شرقی، مجتمع فولاد خراسان، فراوری و ساخت قطعات خودرو ایران، شرکت توزیع دارو پخش، صنایع معدنی فولاد سنگان خراسان، کشت و صنعت خزایی و سوخت رآکتورهای هسته‌ای تعلق گرفت و سایر شرکت‌های حاضر در این جایزه در سطوح پایین‌تر جوایز خود را دریافت کردند.

استاندارد ۳۴۰۰۰ یک مدل علمی است که به‌منظور ارزیابی، بررسی نظام‌مند، یکپارچه، جامع و در جهت ارتقاء سیستم منابع انسانی مورد استفاده شرکت‌ها قرار می‌گیرد. همچنین این مدل به‌طور یکپارچه و منسجم همه فرآیندهای منابع انسانی را آسیب شناسی کرده و در ارزیابی اثربخشی آنها را یاری می‌کنند. در این راستا وضعیت موجود منابع انسانی را بررسی و پروژه‌ها و اقدامات بهبود و توسعه آنها را فراهم کرده و یک فرهنگ تعالی و کمال در سازمان ایجاد می‌کنند.

شرکت توزیع داروپخش طی ۱۰ سال اخیر جوایز تعالی منابع انسانی از انجمن مدیریت منابع انسانی ایران و استاندارد ۳۴۰۰۰ از دانشکده مدیریت دانشگاه تهران کسب کرده است. تقدیرنامه ۴ ستاره جایزه تعالی منابع انسانی در سال ۱۳۹۵ اخذ شد و نشان برنزین C۳ جایزه استاندارد ۳۴۰۰۰ در سال ۱۴۰۰ اخذ شده بود که با یک پله ارتقا و کسب بیش از ۲۰۰۰ امتیاز در نهم اسفند ۱۴۰۱ موفق به دریافت نشان برنزین C۲ شد.

کد خبر: 58362

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 5 =