افتتاح شورای حل اختلاف اتاق تعاون آذربایجان‌شرقی

آیین افتتاح شورای حل اختلاف بخش تعاون تبریز با حضور معاون توسعه حل اختلاف دادگستری استان، مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان و رئیس اتاق تعاون استان و جمعی از معاونان و مسئولان و تعاونگران استان برگزار شد.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اتاق تعاون ایران، سیدحیدر یعقوبی‌پور، رئیس اتاق تعاون استان در این مراسم گفت: به منظور روابط بهینه تعاونی‌ها و رفع اختلاف آنها با رویکرد صلح و سازش و جلوگیری از تشکیل پرونده قضایی در موارد کیفری شورای حل اختلاف اتاق تعاون استان، این شورا برای اولین بار در کشور در استان آذربایجان شرقی راه‌اندازی شد.

وی ضمن تشکر از حسن انتخاب و اعتماد مسئولین دستگاه قضایی از اتاق تعاون، گزارشی از مرکز داوری اتاق ارائه و بیان کرد: با همیاری و همکاری دادگستری کل استان و اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی بتوانیم در پیشگاه خداوند متعال سربلند باشیم و بیش از پیش در خدمت تعاونگران استان باشیم.

قربانی معاون توسعه حل اختلاف دادگستری استان، هم در آئین افتتاح این مرکز با بیان نقش این شورا در حل مشکلات و موانع پیش روی تعاونی‌ها گفت: راه‌اندازی این شورا در روند رسیدگی به دادخواست تعاونی‌ها و کاهش اختلافات بین اعضای تعاونی‌ها می‌تواند تاثیرگذار باشد و امیدواریم با راه‌اندازی این شورا در استان گام مثبتی در روند حل اختلافات تعاونی‌ها برداشته شود.

کد خبر: 57887

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 7 =