دریافت نشان "چهره نامی صنعت و اقتصاد ایران" توسط ۴ شرکت زیرمجموعه تیپیکو

در آیین تجلیل از چهره‌های نامی صنعت و اقتصاد ایران، مدیران عامل چهار شرکت تحقیقاتی ومهندسی توفیق دارو، توزیع داروپخش، کلر پارس و داروسازی شهید قاضی به‌عنوان چهره‌های نامی و ملی در شکوفایی اقتصاد کشور انتخاب و معرفی شدند.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط عمومی تیپیکو، چهارمین اجلاس سراسری چهره‌های نامی صنعت و اقتصاد ایران ۲۳ آذرماه ۱۴۰۱ در سالن همایش‌های بین‌المللی سازمان صدا وسیمای تهران برگزار شد. در این دوره از اجلاس چهره های نامی صنعت و اقتصاد کشور، تولیدکنندگان برتر صنعت با ارزیابی‌های عمومی و با توجه به راهبردهای توسعه ای، میزان تاثیرگذاری در تولید ناخالص داخلی و نیز کارآفرینی و بالا بردن نرخ اشتغال انتخاب و معرفی شدند.

در جریان برگزاری این اجلاس مدیران عامل ۴ شرکت زیر مجموعه تیپیکو؛ سید داورسیادت مدیرعامل شرکت تحقیقاتی و مهندسی توفیق دارو، سعید باسمنجی مدیرعامل داروسازی شهید قاضی، محمدرضا مرادی مدیرعامل شرکت توزیع داروپخش و ابوالفضل باباپور مدیرعامل شرکت کلرپارس به‌عنوان چهره‌های نامی و ملی در شکوفایی اقتصاد کشور انتخاب و نشان عالی این اجلاس را دریافت کردند.

شایان ذکر است در این اجلاس ایمان مصدری، مدیر عامل سازمان متخصصین و مدیران ایران، دکتر عباسی، مدیر کل دفتر هماهنگی و امور سرمایه گذاری و اشتغال وزارت کشور، امید قالیباف سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت، صبوری زاده، مشاور عالی وزارت اقتصاد و دارایی و ریاست کارگروه کارآفرینی و تحول تولید دیده بان عدالت و شفافیت، دکتر اسفنانی، نماینده ادوار شورای اسلامی و معاون و سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی سخنرانان اصلی اجلاس بودند که پیرامون کسب و کار در شرایط جدید و روش های گشایش اقتصادی برای سازمان‌ها به ایراد سخن پرداختند.

کد خبر: 56279

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 13 =