شورای ارتباطات، رسانه و روابط عمومی تاصیکو تشکیل شد

با حضور مدیر عامل تاصیکو ، شورای ارتباطات، رسانه و روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری  صدر تامین  تشکیل  شد.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط عمومی تاصیکو، شورای ارتباطات، رسانه و روابط عمومی شرکت سرمایه‌گذاری صدرتامین(تاصیکو) روز دوشنبه ۲۱ آذر ماه با حضور امیرحسین نادری مدیرعامل، محمدصابر پرورش معاون امور شرکت‌ها، احسان احمدی معاون برنامه ریزی و توسعه و محمد مهدی سموعی مشاور رسانه‌ای هلدینگ و مدیران روابط عمومی شرکت‌های تابعه برگزار شد.

این شورا متشکل از مدیران روابط عمومی ۱۸ شرکت تابعه صدر تامین است که با هدف هم‌افزایی بیشتر و هماهنگی‌های درون سازمانی تشکیل شده است.

مدیرعامل تاصیکو در این نشست در خصوص اهمیت جایگاه روابط عمومی، گفت: وظیفه شما در این شورا، جهاد تبیین در حوزه معدن و صنایع معدنی وضرورت ایجاد ارزش افزوده است. موضوعی که طی این سال‌ها مورد غفلت واقع شده است.

نادری در ادامه افزود: شما نماینده کارخانه‌هایی هستید که درحال تولید و فعالیت هستند لذا به فرهنگ کار و نیروی کار اهمیت دهید و با به نمایش گذاشتن فعالیت کارگران به نیروی کار ارزش دهید. شما در جایگاهی هستید که ارزش افزوده ایجاد می کنید.

وی ضمن اشاره به شرکت‌های بورسی تابعه، بیان کرد: روابط عمومی این شرکت‌ها یک سری وظایف قانونی دارند که از نماد شرکت صیانت کنند تا با اخبار منفی، سهام شرکت که دراختیار مردم است دچار ضرر نشود.

مدیرعامل صدرتامین تاکید کرد: کشور در شرایط حساسی قرار دارد، حواستان به حساسیت‌های کشور باشد و در این مسیر به جز جز کارتان توجه ویژه داشته باشید امروز وظیفه ما ایجاد امید و انگیزه در کشور است.

نادری در پایان خاطر نشان ساخت: جوان با انگیزه ایرانی می تواند کشور را رشد دهد و باید به جوانان و نخبگان دانشگاهی توجه ویژه شود.

مدیر عامل تاصیکو با اشاره به راهبری هلدینگ در مورد شرکت های زیر مجموعه، روابط عمومی تاصیکو را مامور کرد بر هم افزایی و هماهنگی مدیران عامل شرکت های تابعه نظارت کند.

محمدصابر پرورش معاون امور شرکت ها ضمن خوشامدگویی به مدیران روابط عمومی شرکت‌های تابعه، گفت: در جلسات موضوع روابط عمومی شرکت ها و جایگاه‌شان بارها مطرح شده است و سعی کردیم از مدیران ارشد شرکت‌ها مطالبه کنیم اما خود شما هم باید در این زمینه فعال‌تر باشید.

وی ادامه داد: شرکت‌هایی که تولیدی هستند، بخشی از فروش، بازاریابی و مارکتینگ شرکت‌ها بر عهده روابط عمومی است. لذا مدیران روابط عمومی این شرکت‌ها باید در این زمینه فروش، تبلیغات برای فروش و شرکت در رویدادها و نمایشگاه‌ها بیشتر فعال باشند.

تشکیل شورا با هدف هم‌افزایی بیشتر میان هلدینگ و شرکت‌های تابعه

محمدمهدی سموعی مشاور رسانه و روابط عمومی تاصیکو در نشست شورای ارتباطات رسانه و روابط عمومی تاصیکو، گفت: شورای ارتباطات رسانه‌ و روابط عمومی هلدینگ صدرتامین با هدف هم‌افزایی بیشتر میان مدیران روابط عمومی هلدینگ و شرکت‌های تابعه تشکیل شده است.

سموعی ادامه داد: مدیران ارشد شرکت‌ها با توجه به حجم فعالیت و درگیری های مهمی مانند تولید، فروش، تامین مواد اولیه و … دارند، درک درستی از رسانه و جایگاه روابط عمومی ندارند و تغییر این دیدگاه بر عهده شما مدیران روابط عمومی است.

وی افزود: دیدگاه اصلی مدیر عامل تاصیکو، حفظ کرامت انسانی و جایگاه افراد است و همیشه از نیروی انسانی با عنوان سرمایه‌های انسانی یاد می‌کند.

سموعی تاکید کرد: هلدینگ صدر تامین و شرکت‌های تابعه باید برای حضور در نمایشگاه‌های مهم و مربوط به فعالیت‌های شرکت راهبرد واحد داشته باشند.

مدیر روابط عمومی تاصیکو در پایان ضمن اشاره به اهمیت برندینگ برای شرکت‌ها، بیان کرد: این موضوع اولویت‌ کارتان قرار بگیرد و هرشرکت باتوجه به ماهین خود پیشنهاد بیاورد.

مقرر شد که شورای ارتباطات رسانه‌ و روابط عمومی تاصیکو در راستای هم‌افزایی و هماهنگی‌های به‌صورت منظم برگزار شود.

مدیران روابط عمومی شرکت‌های مس باهنر، زغال سنگ پروده طبس، خاک چینی، املاح معدنی، لعابیران، پشم شیشه ایران، نسوز ایران، کاشی سعدی، کاشی الوند، کاشی سرام آرا، پارس تامین، طلای کردستان، دانش بنیان صدر فردا، اکتشاف و حفاری از جمله اعضای حقوقی این شورا هستند.

کد خبر: 56254

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 13 =