بازدید مدیرعامل صدر تامین از نمایشگاه متافو و غرفه شرکت‌های دانش‌بنیان

مدیرعامل هلدینگ صدر تامین، از نوزهمین نمایشگاه متالورژی- ایران متافو که در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شد، به همراه جمعی از مدیران این هلدینگ بازدید کرد.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط عمومی صدرتامین؛ نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی متالورژی- ایران متافو از ۹ الی ۱۲ آذر در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شد.

امیر حسین نادری مدیرعامل هلدینگ صدر تامین به همراه معاون امور شرکت‌ها و مدیر روابط عمومی هلدینگ، روز پنجشنبه ۱۰ آذرماه، ضمن بازدید از غرفه فولاد مبارکه اصفهان و انجمن تولید کنندگان فولاد ایران، از غرفه شرکت‌های دانش بنیان در سالن ۴۱ بازدید کرد و در جریان آخرین دستاوردهای نوآوری و فناوری شرکت های دانش بنیان قرار گرفت.

نادری در بازدید از پاویون صندوق نوآوری و شکوفایی و غرفه شتاب‌دهنده صدر فردا بر حمایت از دانشجویان و نخبگان دانشگاهی تاکید کرد و گفت: یکی از ماموریت‌های شتاب‌دهنده صدر فردا شناسایی نخبگانی است که در فضای تولید کار کرده‌اند و به فعالیت‌های نوآوری و فناوری نیز علاقه‌مند هستند.

به گفته مدیرعامل صدر تامین، شرکت‌های تابعه تاصیکو مانند مس شهید باهنر، زغالسنگ پروده طبس، املاح معدنی و خاک چینی منابع قوی برای سرمایه‌گذاری بر روی طرح‌های دانش بنیان دارند و صدر فردا می‌تواند از ظرفیت این شرکت‌ها و پتانسیل پرسنل آنها استفاده کند.

نادری خاطر نشان ساخت: در حال حاضر یک فضای پر رقابت وجود دارد و بسیاری از مولفه های بازار، خارج از کنترل است اما باید از مزیت‌هایی که در اختیار داریم، استفاده لازم را ببریم. یکی از مزیت‌های اصلی ما، نیروی خلاق و جوان است. شتاب‌دهنده صدر فردا می‌تواند به مجموعه چندهزار نفری که در صدر تامین مشغول به فعالیت هستند به عنوان یک پتانسیل بالقوه نگاه کند و این پتانسیل ها را به بالفعل تبدیل کند.

در ادامه، نادری به همراه مدیران تاصیکو از غرفه شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان نیز بازدید کرد و در جریان آخرین دستاوردهای این شهرک قرار گرفت.

نوزدهمین نمایشگاه متالورژی- ایران متافو با هدف بررسی موضوعات مهم و دستاوردها در زمینه متالورژی، فولاد، معدن و صنایع معدنی، فلزات غیرآهنی، ریخته‌گری، صنایع وابسته و فعالیت‌های فناورانه، نوآوری و دانش بنیان در تاریخ ۹ الی ۱۲ آذر با حضور بیش از ۴۰۰ شرکت داخلی و خارجی برگزار شد.

کد خبر: 56253

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 2 =