کرمانشاه به قرارگاه عملیاتی برای ایجاد اشتغال تبدیل می شود

استاندار کرمانشاه یکی از اولویت‌های اصلی استان را تبدیل شدن کرمانشاه به قرارگاه عملیاتی برای ایجاد اشتغال پایدار اعلام کرد و گفت: منابع و اعتبارات استان هم باید در این راستا به کار گرفته شود.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه مختار احمدی در دهمین نشست کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان با رویکرد بررسی موضوع آخرین وضعیت پرداخت تسهیلات طرح‌های اقتصادی مصوب سفر رئیس جمهور اختصاص، اظهار نمود: در سفر رئیس جمهور به استان کرمانشاه ۱۰۰ طرح اقتصادی با اختصاص ۱۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به تصویب رسیده، برآورد اشتغال این طرح‌ها را نزدیک به ۱۰ هزار نفر اعلام کرد.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه با تاکید بر لزوم جذب هرچه زودتر این تسهیلات و پرداخت آن به متقاضیان، افزود: دستگاه‌های اجرایی و نیز بانک های عامل باید به صورت مستمر گزارش عملکرد خود را در این زمینه جهت رصد و جمع بندی به دبیرخانه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان ارائه نمایند.

بهمن امیری‌مقدم استاندار کرمانشاه نیز در این نشست با بیان اینکه هیچ بهانه‌ای از بانک‌ها در پرداخت نکردن تسهیلات مصوب اشتغالزایی پذیرفته نیست، گفت: هر طرحی که به بانک‌ها معرفی شوند تسهیلات آن در تعهد بانک های استان می باشد باید در سریع‌ترین زمان ممکن پرداخت شود.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه مدیران باید در حوزه‌های کاری خویش از ایده‌های خلاقانه و تحول آفرین برخوردار باشند و ایجاد اشتغال پایدار اولویت اصلی آن باشد افزود: هر دانشجو و دانش آموز باید یک مهارت کاربردی را فراگیرد تا در آینده به سهولت جذب بازار اشتغال شود.

وی ضمن تأکید کرد: طرح‌هایی که منابع اعتباری ارزان قیمت مختص سفر رئیس جمهور در اختیار آن‌ها قرار داده می‌شود باید در یک بازه زمانی مشخص به بهره برداری برسند.

استاندار کرمانشاه گفت: یکی از اولویت های اصلی مدیریت ارشد استان تبدیل کرمانشاه به قرارگاه عملیاتی برای ایجاد اشتغال پایدار است و منابع و اعتبارات استان هم باید در این راستا به کار گرفته شود.

وی تمایل زیاد به پشت میز نشینی را یکی از آسیب های جدی جامعه کرمانشاهی دانست و گفت: بسیاری از جوانان، تنها پشت نشینی را به عنوان یک شغل قبول دارند درحالی که بسیاری از مشاغل خدماتی دارای درآمدهای مناسبی هستند.

در ادامه این جلسه نیز هشت دستگاه اجرایی دارای طرح اقتصادی مصوب سفر رئیس جمهور و همچنین مدیران بانک‌های عامل به بیان آخرین وضعیت پرداخت تسهیلات طرح‌ها پرداختند.

کرمانشاه به قرارگاه عملیاتی برای ایجاد اشتغال تبدیل می شود

کرمانشاه به قرارگاه عملیاتی برای ایجاد اشتغال تبدیل می شود

کرمانشاه به قرارگاه عملیاتی برای ایجاد اشتغال تبدیل می شود

کد خبر: 54132

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 8 =