معارفه معاون امور اجتماعی اداره کل تعاون سیستان و بلوچستان برگزار شد

مراسم معارفه سید مهدی حسینی معاون جدید امور اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان و تکریم سید مهدی امیرجهانشاهی معاون قبلی برگزار شد.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان؛ حامد آرامش مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان در این مراسم گفت: در حوزه معاونت امور اجتماعی اداره کل خوشبختانه اقدامات خوبی با تلاش همکاران این حوزه انجام شده است.
وی با اشاره به افتتاح کانون های بازیگران کار و تولید به عنوان یکی از اقدامات مهم در کنترل آسیب های اجتماعی از جمله اعتیاد در واحدهای کارگری استان افزود: این طرح با مشارکت ستاد هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در اجرای تفاهمنامه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و این ستاد بطور جدی در نقاط مختلف سیستان و بلوچستان اجرا و در مدت کوتاهی نتایج ملموسی را به همراه داشته است.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اضافه کرد: واکسیناسیون جامعه کار و تولید بعنوان اولین استان کشور در سیستان و بلوچستان رقم خورد که باعث قدردانی است.
در پایان این نشست، با اهدای لوح از زحمات سید مهدی امیرجهانشاهی معاون سابق امور اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قدردانی و سید مهدی حسینی بعنوان سرپرست این معاونت معرفی شد.

کد خبر: 54126

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 8 =