توسعه مجموعه های ورزشی کارگران در خراسان جنوبی

نشست مدیران و کارشناسان ادارات کار و تعاون، و رفاه اجتماعی استان جهت برنامه ریزی و هم افزایی بهتر در اجرای برنامه های ابلاغی برگزار شد . در این نشست بر رشد و توسعه مجموعه های ورزشی کارگران به عنوان پایگاهی برای رشد و بالندگی استعدادهای ورزشی تاکید شد .

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی؛ در این نشست برنامه های ۶ ماهه دوم سال جاری حوزه های تخصصی مدیریت اجتماعی تشریح شد .
شکوهیان سرپرست مدیریت اجتماعی ضمن تشکر از ادارات و نمایندگی ها، بر اجرای کامل برنامه و منشور کاری ابلاغی از سوی وزارت متبوع تاکید کرد.
وی گفت:می بایست به برنامه های خانوادگی کارگران و قوانین فصل هشتم قانون کار خصوصا ماده ۱۵۴ قانون کار و توسعه و امور ورزشی توجه بیشتری معطوف شود.
شکوهیان تنها راه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و حفظ سلامتی و نشاط جامعه کارگری را اجرای دقیق و صحیح این ماده قانونی دانست و تاکید کرد :اگر این ماده قانونی درست اجرا شود مجموعه های ورزشی کارگران رشد و توسعه خواهند یافت و می‌توانیم از این مجموعه ها به عنوان پایگاهی برای رشد و بالندگی و پرورش استعدادهای ورزشی جامعه هدف بهره برداری کنیم .

کد خبر: 54108

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 0 =