دولت سیزدهم با جدیت به دنبال تقویت حوزه تعاون است

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان :دولت سیزدهم بر خلاف دولت های پیشین نگاه ویژه ای به بخش تعاون دارد و از ابتدای کار خود تا کنون با جدیت به دنبال تقویت حوزه تعاون است.  

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل ازروابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان، سیاوش آقاجانی مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان به همراه مدیر پشتیبانی و توسعه منابع انسانی و رییس اداره حراست با حضور در فرمانداری با امین بابایی فرماندار سیاهکل و مدیرعامل تعاونی توسعه و عمران این شهرستان دیدار و گفت و گو کرد.
آقاجانی در این نشست با تشریح ظرفیت های بخش تعاون و نقش آن در توسعه فعالیت های اقتصادی شهرستان ها گفت:دولت سیزدهم بر خلاف دولت های پیشین نگاه ویژه ای به بخش تعاون دارد و از ابتدای کار خود تا کنون با انجام اقداماتی نظیر انعقاد تفاهمنامه با بانک توسعه و تعاون، افزایش منابع و تسهیلات از محل تبصره ۱۶ و ۱۸ و...، با جدیت به دنبال تقویت حوزه تعاون است.
آقاجانی با بیان اینکه باید همسو با این رویکرد دولت حرکت کنیم افزود: انجام اقدامات آموزشی، فرهنگی و ترویجی در حوزه تعاون و جلب اعتماد مردم برای انجام فعالیت ها در قالب تعاونی در دستور کار قرار دارد.
مدیرکل در ادامه یادآور شد: روسای ادارات باید ضمن شناسایی فعالان اقتصادی شهر خود، حمایت های دولت در بخش های اقتصادی را برای آنان تبیین کنند.
آقاجانی همچنین با اشاره به ظرفیت ها و مزیت های ویژه تعاونی های توسعه و عمران، حمایت فرماندار شهرستان سیاهکل را در واگذاری پروژه های اقتصادی و اشتغالزا به این تعاونی موثر دانست.
وی خطاب به مدیرعامل شرکت تعاونی توسعه و عمران حاضر در این نشست تاکید کرد:حسن شهرت ضامن بقا و ادامه فعالیت شرکت شما است که تنها با اجرای صحیح پروژه ها به دست خواهد آمد لذا پس از گرفتن پروژه ها باید با تمام توان و ظرفیت خود عمل کنید و بر اعتبار خود بیفزایید.
مدیرکل در بخش پایانی سخنان خود با برشمردن ظرفیت های انسانی اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان سیاهکل، کمبود فضا و امکانات را از مشکلات عمده این اداره دانست و خواستار حمایت فرماندار برای رفع آن شد.
در ادامه این نشست در خصوص برخی از مشکلات و موانع موجود در تعاونی توسعه و عمران شهرستان سیاهکل بحث و تبادل نظر شد که سیاوش آقاجانی با اشاره به کمیته رفع موانع تعاونی های مشکلدار در اداره کل از طرح و پیگیری این مشکلات در این کمیته خبر داد.
لازم به ذکر است در این نشست یکی از ظرفیت های بلا استفاده درشهرستان سیاهکل که امکان راه اندازی استخر پرورش ماهی و همچنین طرح های گردشگری را دارد جهت واگذاری به تعاونی توسعه و عمران از جانب فرماندار شهرستان مطرح شد که آقاجانی آمادگی خود جهت پیگیری برای تحقق این طرح را اعلام کرد.

کد خبر: 54101

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 17 =